اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

انفجار یک واحد مسکونی در سرآسیاب ملارد/ ۹ مصدوم و ۱ کشته

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ملارد با اشاره به انفجار یک واحد مسکونی در منطقه سرآسیاب ملارد به دلیل ساخت مواد محترقه، گفت: متاسفانه در اثر این حادثه ۹ نفر مصدوم و ۱ نفر جان خود را از دست داد.

انفجار یک واحد مسکونی در سرآسیاب ملارد/ ۹ مصدوم و ۱ کشته

جمال نادری پور مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملارد اظهار داشت: ساعاتی پیش حادثه انفجار یک واحد مسکونی خیابان امینی دوم واقع در سرآسیاب ملارد گزارش شد که بلافاصله نیروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی به همراه تجهیزات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور در محل حادثه عملیات اطفای حریق و پاکسازی محل توسط عوامل آتش‌نشانی صورت گرفته و سایر اقدامات نیز در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ملارد با اشاره به ساخت مواد محترقه در این واحد بیان داشت: متاسفانه بر اثر این حادثه ۱ نفر از ساکنان ساختمان کشته و ۹ نفر دیگر مصدوم شدند که تعدادی به صورت سرپایی درمان و تعدادی توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام/ش/م/ث20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول