اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

مجرد: همه همسنگریم، پس درخانه می‌مانیم!

بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان در پیامی به همه توصیه کرد تا برای شکست ویروس کرونا در خانه بمانند و برای حفظ جان همه افراد جامعه به دستورات بهداشتی، درمانی توجه شود.

مجرد: همه همسنگریم، پس درخانه می‌مانیم!

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد این روزها که ویروس کرونا جامعه را در برگرفته، هرکدام از افراد شناخته‌شده در کشور با انتشار پیام‌هایی در تشویق مردم به رعایت اصول مورد تأکید جامعه بهداشت و درمان تأکید می‌کند.

علی‌اصغر مجرد، بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان که از اهالی خراسان شمالی است، با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود همه مردم را به ماندن در منازل تشویق کرد.

مجرد در این پیام خود آورده است؛ من ایمان‌دارم به مهر مردم ایران، من ایمان‌دارم به همدلی و محبت مردم ایران، من ایمان‌دارم ایرانی اگر بداند می‌تواند کاری برای هم‌خونش انجام بده، دریغ نمی‌کند، من ایمان‌دارم که ما همه هم‌سنگریم تو دفاع از خانواده هامون در برابر شیوع بیماری، ما هم‌سنگرها برای حفظ جان پدر، مادر و بچه‌ها و افراد بیمار جامعه در خانه می‌مانیم، ما کرونا را با در خانه ماندن شکست می‌دهیم.

 

گفتنی است در خراسان شمالی تاکنون براساس اعلام وزارت بهداشت ۳۴ نفر مبتلا به بیماری کرونا ویروس شناسایی‌شده‌اند که از این تعداد، یک نفر جان خود را ازدست‌داده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول