اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

صفر تا ۱۰۰ سپاه فتح در مقابله با کرونا/از غربالگری مسافران تا راه‌اندازی کارگاه ماسک چند لایه

مسوول سازمان بسیج جامعه پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ورودی یاسوج ۸۶۰ مسافر غربال شدند.

صفر تا ۱۰۰ سپاه فتح در مقابله با کرونا/از غربالگری مسافران تا راه‌اندازی کارگاه ماسک چند لایه

 سید علی ساداتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به اقدامات بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: این سازمان با فراخوان نیروهای جهادی  در راستای مقابله با شیوع کرونا در استان اقدامات گسترده‌ای انجام داده است

مسوول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در ابتدای کار کمیته اضطرای در سازمان باهمکاری مرکز بهداشت شهید دامیده، تیپ ۴۸ فتح، یگان ویژه استان، معاونت بهداشتی دانشگاه تشکیل دادیم و ۱۶ نیروی پزشک و مشاوره بهداشت محیط و بیماری ها در قالب۶ تیم در استان مستقر شد.

وی به تشکیل گروه واکنش سریع متشکل از ۸ خودرو آبپاش، امدادی و... و۲۰ نیرو آموزش دیده جهت غربالگری و گندزدایی در اماکن مختلف استان اشاره کرد و افزود: ایجاد مرکز غربالگری مسافران ورودی به استان در محل پلیس راه اصفهان یاسوج با همکاری ناحیه بویراحمد، مرکز بهداشت شهید دامیده و تیپ ۴۸فتح، غربالگری ۸۶۰ نفر مسافران ورودی به یاسوج صورت گرفت.

این مسوول تهیه برنامه آموزش مجازی مقابله با کرونا را از دیگر اقدامات در راستای مقابله با بیماری کرونا دانست و عنوان کرد:  ۴ خبرتلویونی و مجازی  جهت پوشش فعالیت‌ها تولید شد، ضمن اینکه ۱۵۰۰۰ لیتر محلول گندزدایی جهت ضدعفونی اماکن آسیب پذیر تولید شد.

ساداتی در  ادامه به سخنانش به برگزاری کارگاه آموزشی با همکاری واحد مبارزه با بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت شهید دانسته اشاره کرد و افزود: حضور میدانی جهت مشاوره به افراد مشکوک به کرونا، نظارت بر مراکز آمادی و تهیه محصولات غذایی در سپاه استان فعالیت‌هایی در راستای مبارزه با این ویروس است.

مسوول سازمان بسیج جامعه پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ۸ راس گوسفند به نیت سلامتی مقام معظم رهبری و دفع بلا از کشور و مردم ذبح و میان نیازمندان توزیع شد که این کار با همکاری  ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) صورت پذیرفت.

این مسوول خاطرنشان کرد: راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک چندلایه جهت رفع نیازهای موجود در استان از دیگر اقدامات سپاه فتح استان است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول