اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

مغرب، پروازها از و به ایتالیا را لغو کرد

دولت مغرب به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، همه پروازها از و به ایتالیا و دولت الجزائر پروازها از و به شهر میلان ایتالیا را تا اطلاع ثانوی لغو کردند.

مغرب، پروازها از و به ایتالیا را لغو کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، همزمان که ایتالیا اقدامات قرنطینه به دلیل شیوع ویروس کرونا را گسترش داد و تجمع عمومی در تمام این کشور را ممنوع اعلام کرد، برخی کشورها نیز پروازها از و به این کشور را لغو کردند.

خبرگزاری «المغرب العربی» امروز گزارش کرد که «پادشاهی مغرب از امروز تا اطلاع ثانوی، بعد از انتشار سریع ویروس کرونا در ایتالیا، همه پروازها از و به این کشور را لغو کرد».

به گزارش وبگاه خبری هسپرس مغرب، شرکت هواپیمایی مغرب یکشنبه گذشته نیز همه پروازها به دو شهر میلان و ونیز را به دلیل ویروس کرونا لغو کرده بود.

دولت الجزائر نیز در تصمیمی مشابه اعلام کرد که پروازها به شهر میلان ایتالیا را لغو کرده است. بیانیه شرکت هواپیمایی الجزائر اعلام کرد که از امروز سه‌شنبه پروازها از و به میلان ایتالیا را «به عنوان اقدامی احتیاطی» تا اطلاع‌ثانونی لغو می‌کند.

تا دیروز دوشنبه (نوزدهم اسفند) ایتالیا اعلام کرد که ۹۱۷۲ نفر تاکنون در ایتالیا شناسایی شده‌اند که به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. تعداد درگذشتگان در این کشور که تا یکشنبه ۳۶۶ نفر بود، تا دیروز دوشنبه به ۴۶۳ نفر افزایش یافت. حدود ۶۵۰ مبتلا نیز در این کشور تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفته‌اند.

«جوپه کونته» نخست وزیر ایتالیا دیروز دوشنبه گفت که به مردم در سراسر این کشور تنها اجازه سفر برای کارهای ضروری داده می‌شود. وی اضافه کرد این اقدامات که از روز سه‌شنبه اجرایی شده با هدف حمایت از افراد ضعیف در جامعه است (جزئیات بیشتر).

کشور مغرب نیز پیشتر از شناسایی دو مبتلا که فوریه گذشته از ایتالیا بازگشته بودند، خبر داده بود. در ایتالیا بیش از نیم میلیون مغربی می‌کنند و بزرگ‌ترین اقلیت مهاجر در ایتالیا هستند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول