اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۷۸۲ / شهید سهراب رفیعى: ای مردم! از تفرقه بپرهیزید

شهید سهراب رفیعى در وصیت‌نامه خود آورده است: اى مردم! آگاه باشید از تفرقه بپرهیزید و همیشه فرمان خمینى را براى خود ملاک قرار دهید و بدانید که اسلام ناطق حسین زمان همین خمینى است از او پیروى کنید.

۷۸۲ / شهید سهراب رفیعى: ای مردم! از تفرقه بپرهیزید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید سهراب رفیعى:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت، مرگ دلخواهى است که مجاهد با همه شعور و منطق و آگاهى خود آن را انتخاب مى‌کند، هیچ چیزى در زندگى جز شهادت آرزوى من پاسدار نیست و هیچ چیز نمى‌تواند عطش  مرا سیراب کند جز شهادت. باید چقدر از روح‌الله عزیز خود متشکر باشیم که ما را از غفلت بیرون آورد.

اى مردم! آگاه باشید از تفرقه بپرهیزید و همیشه فرمان خمینى را براى خود ملاک قرار دهید و بدانید که اسلام ناطق حسین زمان همین خمینى است از او پیروى کنید.

ای مردم! مبادا مانند اهل کوفه امام را تنها بگذارید. مبادا بى‌وفایى کنید به برادران دینى خود. شما وارث اسلحه از دست افتاده تمام شهداى اسلام هستید.

اى برادران و خواهران همه شما همیشه پیرو امامتان باشید و پیرو مکتب اسلام زیرا فقط اسلام است که انسان‌ را به شهادت مى‌رساند چون اسلام است به انسان اصالت مى‌بخشد.

در خاتمه خطابم به دو گروه و قشر است. یکی روحانیت و پاسداران که در جامعه همواره رهگشا و راهبر امت بوده‌اند و دیگری پاسداران که حافظ انقلابند، شما دو قشر باید همیشه در مقابل فتنه‌های دشمنان بیدار باشید.

به برادر و خواهرانم وصیت مى‌کنم در مرگ من نگرانى نکنند من به آرزوى خود رسیدم به مادرم بگویید مرا حلال کند چون براى ما زیاد زحمت کشید تا ما را بزرگ کرد.

خیزید اى رفیقان گاه ستیز است                                    هنگام یارى کردن قدس عزیز است
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم                                        موجیم که آسودگى ما عدم ماست
شهیدان اختران آسماننــــــــد                                             چراغ مشعل مستضعفاننــــــــد

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول