اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  کشاورزی و امور دام

عرضه ۲۰ هزار تن گوشت قرمز و مرغ منجمد در روزهای پایانی سال در کشور

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران از توزیع ۲۰ هزارتن گوشت قرمز و گوشت مرغ منجمد طی روزهای پایانی سال در کشور خبر داد.

عرضه ۲۰ هزار تن گوشت قرمز و مرغ منجمد در روزهای پایانی سال در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس، رضا سالمی گفت: ستاد تنظیم بازار مصوب کرد 10 هزار تن گوشت گوساله منجمد و 10 هزار تن گوشت مرغ منجمد در روزهای پایانی سال از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سازمان میوه و تره‌بار، تعاونی‌های مصرف اتکا، فرهنگیان، امکان، تعاونی‌های مصرف محلی و ادارات سراسر کشور توزیع شود.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: با توجه به موضوع شیوع بیماری کرونا و حضور کمتر مردم در مکان‌های عمومی اصناف سطح شهر نیز درگیر این طرح شدند تا محصولات مزبور را با شرایط راحت تری به دست مصرف‌کنندگان برسانند.

وی افزود: گوشت گوساله منجمد وارداتی ( سردست بدون استخوان) با قیمت 38 هزار تومان و مرغ منجمد به قیمت 11 هزار و 600 تومان در اختیار اصناف قرار می گیرد و واحدهای صنفی هم موظفند به ترتیب گوشت قرمز و مرغ منجمد را با نرخ های 40 و 12 هزار تومان به مصرف کنندگان عرضه کنند.

سالمی تصریح کرد: قیمت مصوب مرغ گرم نیز 12 هزار و 900 تومان است که در میادین میوه و تره بار و سایر مراکز توزیع و عرضه می شود.

وی ادامه داد: به طور کلی از مجموع 10 هزار تن گوشت قرمزی که ستاد تنظیم بازار مصوب کرده سه هزار تن مربوط به استان تهران است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران اظهارداشت: مصرف روزانه گوشت قرمز استان تهران در شرایط عادی 350 تا 400 تن است.

وی گفت: روزانه 150 تا 200 تن گوشت گوساله منجمد در استان تهران مصرف می‌شود.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول