اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

کاظمی: مجلس یازدهم نگاه به غرب را به تمرکز بر ظرفیت‌های داخلی تغییر می‌دهد

منتخب مردم پلدختر در مجلس یازدهم با بیان اینکه نگاه به غرب در طول سال‌های گذشته توانسته مشکلاتی را برای کشورمان ایجاد کند گفت: در مجلس آتی می‌کوشیم نگاه به داخل داشته باشیم زیرا ظرفیت‌های درونی جمهوری اسلامی می‌تواند مشکلات را حل کند.

کاظمی: مجلس یازدهم نگاه به غرب را به تمرکز بر ظرفیت‌های داخلی تغییر می‌دهد

سید حمیدرضا کاظمی منتخب مردم پلدختر در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در باره اولویت‌های مجلس آتی گفت: متاسفانه وضعیت اقتصادی کشور شرایط مناسبی ندارد و قشر آسیب پذیر جامعه تحت فشار زیادی قرار دارند.

وی افزود: مجلس و دولت باید فکر اساسی برای معیشت، اشتغال و در مجموع مسائل اقتصادی کشور کند.

 منتخب مردم پلدختر در مجلس یازدهم گفت: فشار معیشتی، اقتصادی، بیکاری، تورم توانسته مشکلات زیادی را به کشورمان تحمیل کند.

** حمایت از اقشار ضعیف جامعه اولویت مجلس یازدهم

کاظمی خاطرنشان کرد:‌مجلس آتی باید برنامه عملیاتی ویژه‌ای برای برون رفت از وضعیت فعلی با تصویب قوانین و نظارت بر امور مصوب کند. 

وی گفت: حمایت از اقشار آسیب پذیر و طبقه زیرین جامعه در سال 99 باید مهمترین اولویت مجلس یازدهم باشد. 

منتخب مردم پلدختر در مجلس یازدهم افزود: متاسفانه تحریم‌های ظالمانه و فشارهای اقتصادی بین‌المللی توانسته برایمان مشکلاتی را ایجاد کند هر چند که اگر نگاه به داخل داشته و به تولیدات کشورمان توجه می‌کردیم می‌توانستیم مشکلات مان را حل کنیم زیرا ظرفیت‌های درونی جمهوری اسلامی بسیار بالاست. 

کاظمی اظهار داشت: ظرفیت‌های بالقوه‌ای در حوزه نفت و گاز،‌کشاورزی و صنایع داریم اما نگاه به غرب برایمان مشکلاتی را ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: باید به سمتی برویم که اقتصاد خانوارها را بهبود بخشیده و کاری کنیم که سرپرست خانوار به راحتی بتواند مشکلات‌شان را حل و فصل کنند.

** صنایع مرتبط با معادن را به سمت عدم خام فروشی سوق دهیم

 منتخب مردم پلدختر در مجلس یازدهم افزود: مجلس یازدهم می‌تواند هدفمند و با برنامه‌ریزی مناسب، صنایع مرتبط با معادن کشورمان را فعال کرده و اقداماتی انجام دهد که از خام فروشی جلوگیری کنیم. 

کاظمی گفت: متاسفانه ما به ظرفیت‌های درونی کشورمان در سال‌های گذشته توجه لازم را نداشته‌ایم. ولی باید شرایط را به سمتی سوق دهیم که ضمن پیگیری اقتصاد مقاومتی بتوانیم ظرفیت‌های تولید و اشتغال را در کشورمان فعال کنیم؛ با این کار هم اقتصاد کشورمان بهبود پیدا کرده و هم درآمدهای خانوارها افزایش پیدا خواهد کرد.

وی افزود: انتظار و توقع مردم از مجلس یازدهم آن است که بتواند بخشی از مشکلات و معضلات‌شان را با توجه به رایی که به نمایندگان مجلس آتی داده‌اند، رفع شود. لذا این وظیفه بر دوش مجلس آتی وجود دارد که با کمک قوا این مشکلات حل و فصل شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول