اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کشف ۶۰ هزار قرص روانگردان در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: باند توزیع قرص‌های روانگردان به همراه ۶۰ هزار قرص اعتیادآور در بندرعباس شناسایی و منهدم شد.

کشف ۶۰ هزار قرص روانگردان در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری در مصاحبه با پایگاه خبری پلیس در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان به منظور مقابله با هرگونه تهیه و توزیع کالای قاچاق و ممنوعه و در اجرای طرح کنترلی و نظارتی صنوف با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از فعالیت یک باند تهیه و توزیع قرص های روانگردان در بندرعباس مطلع و پیگیری موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از چند روز تلاش بی وقفه و شبانه‌روزی و گشت‌زنی‌های پنهان و آشکار در نهایت مخفیگاه عامل اصلی توزیع قرص های روانگردان را در یکی از محلات بندرعباس شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل اکیپی به محل اعزام و در یک اقدام ضربتی در بازرسی از منزل و مخفیگاه متهم تعداد 60 هزار عدد انواع قرص روان گردان اعتیاد آور کشف و ضمن دستگیری یک متهم در این زمینه ، واحد صنفی متخلف را پلمپ کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان، هدف پلیس از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش عمومی شهروندان برشمرد و تصریح کرد: نیروهای پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کنند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرائم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول