اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ظرفیت بسیج در خدمت مردم خواهد بود

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: بسیج ظرفیتی است که در شرایط خاص به کمک دستگاه‌های مختلف خواهد آمد و امروز یکی از همین شرایط است که با حضور همگانی بسیجیان اعم از کشاورزان و همه کسانی که امکان و توانی برای ضدعفونی کردن سطح شهر دارند انجام خواهد شد.

ظرفیت بسیج در خدمت مردم خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مجتبی فدا در حاشیه مراسم تجدید میثاق گرو‌ه‌های جهادی در عرصه سالم‌سازی و ضدعفونی شهر اصفهان با شهدا در جمع خبرنگاران با تقدیر از تلاش و زحمات پزشکان، پرستاران و کلیه کادر درمانی اظهار کرد: بسیج ظرفیتی است که در شرایط خاص به کمک دستگاه‌های مختلف خواهد آمد و امروز یکی از همین شرایط است که با حضور همگانی بسیجیان  اعم از کشاورزان و همه کسانی که امکان و توانی برای ضدعفونی کردن سطح شهر دارند انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: این اقدام به منظور هماهنگی و وحدت و کمک به مسؤولان اجرایی انجام شده که به همه بسیجیان که داوطلبانه در این امر خداپسندانه شرکت کردند خداقوت می‌گوییم.

حجت‌الاسلام رحمت‌الله صادقی نیز در این مراسم اظهار کرد: بسیجیان همچون دوران دفاع مقدس نشان دادند برای دفاع از ملت ایثار و فداکاری می کنند و از همه بسیجیان که در این جهاد شرکت کردند تشکر می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: مردم همانطور که در دفاع مقدس دائما دعاگوی رزمندگان بودند این ایام هم دعا را فراموش نکنند تا این بلای خانمان سوز که گریبانگیر جامعه بشریت شده زودتر برطرف شود.

انتهای پیام/۶۳۰۵۵/ا ۳۰/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول