اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

وزیر کشور الجزائر: اسرائیل و برخی کشورهای عربی و اروپایی به دنبال نابودی کشور هستند

وزیر کشور الجزائر درباره نفوذ برخی از کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی برای ضربه زدن به امنیت و ثبات الجزائر هشدار داد.

وزیر کشور الجزائر: اسرائیل و برخی کشورهای عربی  و اروپایی به دنبال نابودی کشور هستند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزیر کشور الجزائر می‌گوید برخی از کشورهای عربی به کم اروپایی‌ها و صهیونیست‌ها به دنبال ضربه زدن به الجزائر هستند.

کمال بلجود، وزیر کشور الجزائر سه‌شنبه (۲۰ اسفند) گفت: «اسرائیل و برخی کشورهای اروپایی و عربی تلاش دارند ثبات و امنیت الجزائر را برهم بزنند».

او ادامه داد: «برخی گروه‌های خارجی از عناصر معروفی که اهداف واضحی دارند، حمایت می‌کنند. این عناصر تلاش می‌کنند کشور را ویران کرده و آن را به سال‌های گذشته برگردانند و کشور را وارد مشکلات عدیده‌ای بکنند».

به گزارش رادیو الجزائر، بلجود گفت که الجزائر وارد دوره جمهوریت جدیدی وارد شده و «عبدالمجید تبون»، رئیس جمهور این کشور عزم دارد که همه خواسته‌های معترضان را محقق کند.

الجزائر طی بیش از یک سال گذشته شاهد تغییرات سیاسی گسترده‌ای بود. این تغییرات با آغاز تظاهرات علیه عبدالعزیز بوتفلیقه، رئیس جمهور پیشین آغاز شد و او نهایت با فشار مردم و گروه‌های سیاسی مجبور به کناره‌گیری از قدرت شد و با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تبون به عنوان رئیس جدید انتخاب شد. با این حال تظاهرات همچنان در برخی ازشهرهای الجزائر ادامه دارد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول