اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

آمادگی گروه‌های جهادی برای حضور در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی/ گلستان یکصدا علیه کرونا

مسوول بسیج سازندگی سپاه ناحیه گرگان در خصوص مقابله با ویروس کرونا از آمادگی همه جانبه گروه‌های جهادی برای حضور در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خبر داد.

آمادگی گروه‌های جهادی برای حضور در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی/ گلستان یکصدا علیه کرونا

روح‌الله مهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد:‌ گروه‌های جهادی بسیج شهرستان گرگان در راستای مقابله با ویروس کرونا برای حضور در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی آمادگی دارند تا در زمینه کارهای خدماتی و پشتیبانی ورود کنند تا فشار کاری از کادر بیمارستانی و مراکز درمانی کم شود.

وی با اشاره به اینکه آموزش‌های چهره به چهره در ایستگاه‌های سلامت در حال انجام است، تصریح کرد: چندین گروه جهادی هر روز نسبت به استریل و ضدعفونی ناوگان شهری اعم از تاکسی، اسنپ و آژانس اقدام می‌کنند و در سه نقطه شهرستان گرگان این گروه‌ها فعال و در حال خدمت‌رسانی است.

روزانه 40 هزار ماسک برای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تولید و بسته‌بندی می‌کنند

مسوول بسیج سازندگی سپاه ناحیه گرگان افزود: 40 نفر از بسیجیان در قالب گروه‌های جهادی آموزش‌های لازم را فرا گرفتند تا در زمینه استریل و ضدعفونی کردن ناوگان شهری ورود کنند، همچنین گروه‌های جهادی خواهران روزانه 40 هزار ماسک برای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تولید و بسته‌بندی می‌کنند.

مهری با تاکید بر اینکه مقابله با ویروس منحوس تا ریشه‌کنی آن استمرار دارد، گفت: استان گلستان یکصدا علیه کرونا پای کار خواهد بود تا سلامت و آرامش مردم به روال عادی برگردد.

وی از ضدعفونی کردن معابر، محلات و روستاهای شهرستان گرگان توسط گروه‌های جهادی بسیج خبر داد و افزود: عملیات ضدعفونی در دو نوبت صبح و شب انجام می‌شود.

مسوول بسیج سازندگی سپاه ناحیه گرگان بیان کرد: گروه‌های جهادی بسیج آمادگی دارند در بیمارستان‌هایی که بیماران کرونا استقرار دارند برای کارهای خدماتی، پشتیبانی، حمل بیمار، جابه‌جایی وسایل و امکانات ورود کنند.

مهری گفت: گروه جهادی شهیده صحرانورد البسه، کفش و مواد غذایی به 10 خانوار «پایگاه شهید رجایی مسجد بیت الحزن» اهدا کردند همچنین ۱۵ بسته سبد معیشتی به مبلغ 2 میلیون تومان از طرف موسسه «پاتوق مهربانی» با همکاری گروه جهادی «شهید علی‌اکبر گرزین» کوی «اوزینه» تهیه و توزیع شد.

وی از توزیع ۵۰ بسته لوازم بهداشتی شامل ماسک، دستکش، دستمال و ماده ضدعفونی کننده جلوی بیمارستان پنجم آذر توسط گروه جهادی «شهید جهان آرا» کوچه «بوعلی» خبر داد.

انتهای پیام/83001/ق/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول