اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

لزوم حل مشکل کمبود ماسک و مواد ضد عفونی در داروخانه‌های زنجان

منتخب مردم زنجان و طارم در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: کمبود عرضه ماسک و مواد ضدعفونی کننده در داروخانه ها کاملاً مشهود است و باید فکری برای این مشکلات کرد.

لزوم حل مشکل کمبود ماسک و مواد ضد عفونی در داروخانه‌های زنجان

مصطفی طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن تقدیر از پزشکان، پرستاران و همه زحمتکشان عرصه بهداشت و درمان که با تمام توان در حال مبارزه با این مشکل هستند، اظهار کرد: کمبود عرضه ماسک و مواد ضدعفونی کننده در داروخانه‌ها کاملاً مشهود است و باید فکری برای این مشکلات کرد. 

وی افزود: باید مانع چرخه انتقال این ویروس شده و نگذاریم زحمات این عزیزان هدر شود.
منتخب مردم زنجان و طارم در انتخابات مجلس شورای اسلامی چاره کار را عمل به توصیه‌های جامعه پزشکی، مشارکت مردمی در حل مشکل و  بکارگیری گروه‌های جهادی و جوانان انقلابی دانست و گفت: گروه‌های مختلف در  تماس‌های مکرر آمادگی خود را برای ورود به عرصه تولید ماسک، تولید و توزیع مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده اعلام کرده و آماده‌اند تا در غالب‌های استاندارد و طبق دستورالعمل‌های پزشکی و بهداشتی با کار جهادی و عام‌المنفعه گامی در رفع مشکل بردارند.
طاهری ادامه داد: خواهش و تقاضای ما از مسؤولان دولتی این است که با مدیریت صحیح و همکاری با این گروه‌ها سرعت عمل که لازمه مبارزه با این ویروس است را بالا ببرند و سریعا به عملیاتی کردن و صدور مجوزها و بررسی شرایط این گروه‌ها اقدام شود و قطعا کار جهادی لازمه تحقق شعار ما می‌توانیم است.
دکتر طاهری در پایان از مردم فهیم زنجان و طارم خواست تا با توجه به توصیه‌های پزشکی همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند.

انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول