اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

کرونا کارمندان گوگل را دور کار کرد

در پی افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا گوگل از کارمندان آمریکای شمالی خواسته تا از طریق دورکاری وظایف روزانه خود را انجام دهند.

کرونا کارمندان گوگل را دور کار کرد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، در پی افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا گوگل از کارمندان آمریکای شمالی خود خواسته تا از طریق دورکاری وظایف روزانه خود را انجام دهند.

همچنین یک صندوق مالی برای کارمندان و فروشندگانی که دچار بیماری کووید ۱۹ می‌شوند تأسیس شده است.

با گزارش‌های جدید در مورد تشخیص ویروس کرونا که از سراسر ایالات متحده به دست می‌رسد، گوگل از همه کارمندان آمریکای شمالی خواسته که در صورت امکان از خانه کار کنند.

این توصیه گوگل حداقل تا ۱۰ آوریل ادامه دارد؛ شماری از شرکت‌های بزرگ فناوری پیش از آغاز شیوع بیماری در واشنگتن، سیاست‌های مشابهی را در شمال غربی اعمال کرده بودند و گوگل قبلاً نیز راهنمایی‌های مشابهی را به کارمندان Bay Area داده بود.

در همین زمان، این شرکت تبلیغات ماسک‌های صورت پزشکی را ممنوع اعلام کرده و گفته برای بیمارانی که علائم بالقوه‌ای دارند یا باید در قرنطینه بمانند از صندوق تأسیس شده کمک مالی می‌رساند.

مدیر عامل این شرکت در توئیتی گفت: «اگر بتوانید دور کاری کنید، نه تنها به کنترل شیوع این بیماری کمک کرده‌اید بلکه بار سیستم بهداشتی را کاهش می‌دهید و از این طریق اجازه می‌دهید تا به افرادی که نیاز به کمک دارند، خدمت‌رسانی شود».

براساس تازه‌ترین آمار، در حالی که ویروس کرونا در در ۳۵ ایالت آمریکا ثبت شده؛ شمار مبتلایان به این ویروس در ایالات متحده به ۷۲۲ تن رسیده و واشنگتن از جمله ایالت‌هایی است که بیشترین شمار موارد ابتلا را داشته است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول