اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

آزمون دانشگاه پیام نور طبق تقویم آموزشی برگزار می‌شود

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت:‌آزمون‌های این دانشگاه در سراسر کشور به هیچ عنوان تأخیر نخواهد داشت و بر اساس تقویم آموزشی برگزار خواهد شد.

آزمون دانشگاه پیام نور طبق تقویم آموزشی برگزار می‌شود

امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به اینکه آزمون‌های این دانشگاه هیچگونه تأخیری نخواهند داشت، گفت: تمامی آزمون‌های دانشگاه پیام نور در همه استان‌ها و واحدهای دانشگاهی در سراسر کشور بر اساس تقویم آموزشی در زمان اعلام شده برگزار خواهد شد و هیچگونه تأخیری نخواهد داشت.

وی افزود: همه دانشجویان و مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در سراسر کشور موظف هستند بر اساس تقویم آموزشی اعلام شده از سوی سازمان مرکزی آزمون‌های خود را برگزار کنند.

بهروز تصریح کرد: آزمون‌های دانشگاه پیام نور در تمامی واحدها و مراکز دانشگاهی طبق تقویم آموزشی برگزار می‌شود و هرگونه تأخیر مجاز نیست این در حالی است که در صورت تغییر زمان آزمون تقویم آموزشی جدید توسط سازمان مرکزی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول