اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کشف 5 میلیون نخ سیگار قاچاق در بندرعباس

با هوشیاری و تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان یک محموله بزرگ سیگار قاچاق کشف و ضبط شد.

کشف 5 میلیون نخ سیگار قاچاق در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس،  سردار حسین جعفری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی استان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق باندهای سازمان یافته قاچاق در سطح استان با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از فعالیت افرادی سودجو که در امر قاچاق سیگار بصورت حرفه‌ای و گسترده اقدام می‌کردند ، مطلع و موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با بررسی‌های دقیق صورت گرفته مشخص شد قاچاقچیان از طریق خودروهای سنگین و به طرز ماهرانه و با جاسازی سیگارخارجی قاچاق به مقصد استان های شمالی کشور فعالیت دارند. 

سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده وهماهنگی‌های انجام شده با مراجع قضایی روز گذشته یکدستگاه کامیون تریلی در محور بندرعباس به سیرجان شناسایی و توقیف و در بازرسی دقیق از آن تعداد 5 میلیون و 430 هزار نخ سیگار قاچاق کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش این محموله قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان، 27 میلیارد و 150 میلیون ریال عنوان و خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده حسب دستور قاضی سازمان تعزیرات حکومتی با قرار 30 میلیارد ریالی روانه زندان شد.

انتهای پیام/۳۲۶۴/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول