اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

روایت ۳۰ سال عاشقی در مستند «خاله زهرا»

مستند تلویزیونی «خاله زهرا» روایتی از زندگی زهرا رام مادر شهید غلامرضا برزگر تولید و آماده پخش شد.

روایت ۳۰ سال عاشقی در مستند «خاله زهرا»

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، مستند تلویزیونی «خاله زهرا» به همت گروه فرهنگی هنری شهید گمنام تولید و آماده پخش شد.

شهدا ستاره های هدایت و مرهم دردهای اجتماعی و مادرانشان گنجینه های تاریخی هستند که برخی از آنها یا از دنیا رفته اند و خاطرات مکتوبی از آنها نداریم یا به دلیل کم کاری ها درحال فراموش شدن هستند.

خانم زهرا رام مادر شهید غلامرضا برزگر یکی از هزاران مادری است که در زندگی سختی های فراوانی را تحمل کرده و فراز و فرود‌های زندگی را بالا و پایین کرده است اما ورای همه سختی‌ها نور خدا در دلش روشن و گرم بود و توانست پسری در جامعه تربیت کند که برایش عاقبت به خیری به ارمغان داشته باشد.

این مادر شهید ۳۰ سال است که هر هفته با حضور بر سر مزار فرزندش در قطعه ۵۳ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) از زائران مزار فرزند شهیدش با چای و تنقلات پذیرایی می‌کند. او از میان سه پسر و یک دخترش، غلامرضا کوچکترین فرزندش را تقدیم اسلام کرده است.

گفتنی است شهید «غلامرضا برزگر» در سال ۱۳۴۹ بدنیا آمد و در ۲۳ تیرماه ۱۳۶۹ در کردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، مزار این شهید بزرگوار هر هفته پنجشنبه‌ها میعادگاه عاشقان و شیفتگان شهیدان است.

در مستند «خاله زهرا» مهر مادری و عشق ۳۰ ساله مادر به فرزند شهیدش به تصویر کشیده شده است.

 


انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول