اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اهدای 40 دستگاه اکسیژن به مراکز درمانی توسط اتاق بازرگانی مازندران

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی از خرید 40 دستگاه کمک درمانی برای بیماران کرونای که نیاز اساسی مراکز درمانی طی این روزها است خبر داد.

اهدای 40 دستگاه اکسیژن  به مراکز درمانی توسط اتاق بازرگانی مازندران

عبدالله مهاجر در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس، اظهار کرد: با کمک فعالان  بخش خصوصی و واحدهای صنفی و خیران استانی بحث تامین نیازمندی‌های درمانی استان را در دستور کار خویش قرار دادیم.

وی با اعلام اینکه ۴۰ دستگاه ونتیلاتور که این روزها نیاز اساسی درمانی برای بیماران کرونایی است را در برنامه داریم، خاطر نشان کرد: ۱۵ دستگاه امروز وارد استان می‌شود و بنا داریم زمینه خرید این دستگاه در روزهای آینده را فراهم کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران اضافه کرد: برای خرید این دستگاه مشکل تامین منابع مالی نداریم به این دلیل که فعالان و خیران در این زمینه ورود بسیار مناسبی داشتند.

وی در ارتباط با تامین هزینه‌های مواد شوینده مراکز درمانی و حتی نیازهای عمومی است، گفت: روزی ۲۰ تن مواد ضد عفونی کننده توسط فعالان بخش خصوصی و خیران اتاق بازرگانی مازندران وارد استان می‌شود.

مهاجر در که در جلسه کاری حضور داشت، اعلام کرد: برای خرید این دستگاه رایزنی‌های جدی را انجام دادیم و برای خرید رایزنی‌های جدی را آغاز کردیم.

به گزارش فارس، دستگاه  ونتیلاتور در بین مردم به عنوان دستگاه نفس مصنوعی شهرت دارد که این روزها یکی از نیازهای اساسی استان است.

به گزارش فارس، برای مبارزه با کرونا نیاز به همت همه جانبه و جدی داریم ما کرونا را شکست می‌دهیم به شرطی که این بیماری را جدی بگیریم و از همه ظرفیت‌ها برای کمک به بیماران و جلوگیری از افزایش تعداد بیماران انجام دهیم.

بر اساس آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی مازندران تا روز سه شنبه ۲۰ اسفند ۹۸، تست آزمایش ۸۸۶ بیمار به کرونا ویروس در مازندران قطعی مثبت شد.

همچنین تعداد ۱۱۹۰ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری است که بیش از ۴۵۳ نفر از بین بیماران مشکوک به کرونا بهبود یافته و ترخیص شده از بیمارستان‌های استان داریم.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول