اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

روند افزایشی ابتلا به کرونا در کهگیلویه/تأیید 6 مورد قطعی تا امروز

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه نسبت به روند تصاعدی ابتلا به کرونا در این شهرستان هشدار داد و خواستار همکاری مردم برای مهار این بیماری شد.

روند افزایشی ابتلا به کرونا در کهگیلویه/تأیید 6 مورد قطعی تا امروز

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، محمد طاهر طیب‌زادگان رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان در خصوص شیوع کرونا در شهرستان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه  آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

بدینوسیله به اطلاع عموم مردم شریف شهرستان کهگیلویه رسانده می‌شود با توجه به افزایش تصاعدی موارد مثبت قطعی بیماری کرونا و افزایش مراجعات بیماران با علائم مشکوک به مراکز درمانی و بیمارستان، ضمن دعوت آحاد جامعه به رعایت اصول پیشگیرانه و مقابله ای بیماری کرونا، انتظار می‌رود همچنان که تاکنون همکاری لازم با مجموعه بهداشت و درمان و سایر ادارات و نهادهای درگیر پیشگیری بیماری داشته اید، با به نمایش گذاشتن اتحاد و همبستگی عمومی، با ماندن در خانه و پرهیز از ترددهای غیر ضروری و به حداقل رساندن آنها، همه با هم مسئولانه در قبال سلامتی خود و دیگران ایفای نقش نموده و تا پایان شرایط فعلی همکاری لازم با دست اندرکاران سلامت جامعه داشته باشید.

این اطلاعیه می‌افزاید: قطعا عبور سریعتر از این مرحله عواقب و آسیب های اجتماعی، اقتصادی، جسمی و روانی کمتری خواهد داشت ضمناً آمار مثبت قطعی اختصاصی شهرستان کهگیلویه، اعلامی توسط وزارت بهداشت تا امروز 98/12/21 به تعداد 6 مورد بوده و سایر آمارهای اعلام شده در فضای مجازی قابل تایید نمی‌باشد.

انتهای پیام/82016

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول