اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

خرید اقلام بهداشتی جایگزین برگزاری یادواره شهدا شد

در پی شیوع ویروس کرونا یادواره ی شهیدان عرب سرخی و طباطبایی نژاد کنسل شد و هزینه آن جهت خرید اقلام بهداشتی و توزیع بین مردم صرف خواهد شد.

خرید اقلام بهداشتی جایگزین برگزاری یادواره شهدا شد

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، در پی شیوع ویروس کرونا و کنسل شدن مراسمات و همایش های عمومی، یادواره ی شهیدان عرب سرخی و طباطبایی نژاد که پیش از این اعلام شده بود روز پنجشنبه در تالار کشور برگزار می گردد، کنسل شد و بنا بر تصمیم دبیر این بزرگداشت و رضایت خانواده شهدا هزینه آن جهت خرید اقلام بهداشتی و توزیع بین مردم صرف خواهد شد.

محمد رضا عرب سرخی یکی از افراد فعال در این کار خیر و مردمی در این خصوص توضیحاتی داد و گفت: پس از کنسل شدن مراسم بزرگداشت این شهدای عزیز محمد رضا عرب سرخی دبیر یادواره تصمیم گرفت حدودا مبلغ 100 میلیون تومان صرف خرید اقلام بهداشتی شود.

وی افزود: با این مبلغ تعداد 14 میلیون ماسک، 14 میلیون دستکش و 14 میلیون مواد ضدعفونی خریداری شده که قرار است از امشب بعد از نماز مغرب و عشاء تا روز شنبه خانه به خانه توزیع شود.

عرب سرخی گفت: قرار است توزیع این اقلام توسط 300 نفر از منطقه 20 تهران آغاز شده و به مناطق بالاتر برود. این افراد شامل 20 نفر به عنوان سرگروه با زیرمجموعه ای که متشکل از 14 نفر بچه های بسیج، حوزه و ... هستند انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول