اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

پیگیری نیازهای استانی برای مقابله با کرونا در سطح ملی

رئیس مجلس در تماس‌های تلفنی جداگانه با استانداران قم، گیلان و مازندران، بر پیگیری برخی اقدامات و نیازها در سطح ملی، ادامه جلب کمک از همه بخش ها و استفاده از ظرفیت خیرین برای کمک به مبتلایان و تجهیز بیمارستان ها و نقاهتگاه ها تاکید کرد.

پیگیری نیازهای استانی برای مقابله با کرونا در سطح ملی

به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در تماس‌های تلفنی بااستانداران قم، گیلان و مازندران،  با اشاره به پیگیری هایی که قبلا صورت گرفته و منابع مالی اختصاص یافته از سوی سازمان برنامه و بودجه به مقابله با بحران کرونا گفت: برخی اقدامات باید در سطح ملی صورت گیرد که پیگیری و اجرای سریع آنها ضرورت دارد.

لاریجانی همچنین، استمرار جلب کمک  از بخش های مختلف و مدیریت بهینه آن را ضروری دانست و افزود:  استفاده از ظرفیت خیرین  در  استان قم برای تجهیز مراکز درمانی و نقاهتگاه ها تجربه ای مفید  بوده است که بکارگیری  آن در سایر استان ها نیز می تواند موثر باشد.

آقایان "بهرام سرمست"، "ارسلان زارع" و " احمد حسین زادگان " استانداران قم ، گیلان و مازندران نیز  دراین گفت‌و‌گوها  گزارش آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا و مبتلایان به این بیماری در استان های خود و اقدامات پیشگیرانه و  مقابله ای صورت گرفته را به رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه کرده و نیازهای خود را برای مقابله با این بیماری و درمان سریع مبتلایان را بازگو کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول