اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تقدیر نماینده ماهشهر از اقدامات جهادی بسیج در تولید و توزیع لوازم بهداشتی

نماینده مردم ماهشهر در مجلس، گفت: اقدامات ارتش، سپاه و به ویژه بسیج در تولید و توزیع لوازم بهداشتی و ضدعفونی‌کننده علاوه بر تأمین نیاز‌ها، تأثیر روانی قابل توجهی را در میان آحاد مردم داشته است.

تقدیر نماینده ماهشهر از اقدامات جهادی بسیج در تولید و توزیع لوازم بهداشتی

علی گلمرادی نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: اقدامات گروه‌های جهادی ارتش، سپاه و به ویژه بسیج در تولید و توزیع لوازم بهداشتی به ویژه ماسک و لوازم ضدعفونی‌کننده تأثیر مثبتی در سطح جامعه داشته است.

وی افزود: این اقدامات علاوه بر تأمین نیازها، تأثیر روانی بسیار مثبتی در میان مردم داشته و مردم را بسیار امیدوار کرده است. 

نماینده مردم ماهشهر در مجلس اظهار داشت: به عنوان مثال در استان ما (خوزستان) فعالیت‌های گروه‌های جهادی بسیار مؤثر و قابل توجه بوده و تأثیرات مثبت آن را به وضوح می‌توان در سطح جامعه دید.

گلمرادی با اشاره به محاکمه تعدادی از محتکران لوازم بهداشتی توسط قوه قضائیه خاطرنشان کرد: اقدام قوه قضائیه در این باره قابل تقدیر است که خارج از نوبت و به صورت علنی رسیدگی به این پرونده‌ها را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: پیش از محاکمه این محتکران لوازم بهداشتی مانند ماسک و لوازم ضدعفونی‌کننده به زحمت یافت می‌شد اما پس از آغاز محاکمات این افراد و پخش آن به صورت علنی ما شاهد این بودیم که لوازم بهداشتی بیشتر و بهتر در اختیار مردم قرار می‌گرفت که این نشان‌دهنده آن است که تعدادی از محتکرین از این محاکمات عبرت گرفتند و دست از کار غیرانسانی خود برداشته‌اند.

نماینده مردم ماهشهر در مجلس در پایان گفت: نظام ما یک نظام اسلامی است و همه باید در کنار هم دست به دست یکدیگر دهیم و مشکلات را حل کنیم اما متأسفانه مانند بسیاری از جوامع، عده‌ای سودجو دست به احتکار لوازم بهداشتی آن هم در شرایط حساس کنونی که سلامتی مردم در خطر است، زده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول