اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

از مبارزه با «کووید19» تا به صفر رسیدن تجمع‌ها در علی‌آبادکتول

فرماندار شهرستان علی‌آبادکتول گفت: مردم این شهرستان بهداشت فردی را رعایت می‌کنند برگزاری همایش‌، نماز جماعت و تجمعات و جلسات غیرضروری در این شهرستان را کنترل کردیم و خوشبختانه تجمعات در این شهرستان به صفر رسید.

از مبارزه با «کووید19» تا به صفر رسیدن تجمع‌ها در علی‌آبادکتول

حسن هدایتی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: با توجه به سطح شیوع ویروس کرونا برگزاری هرگونه تجمع اعم از همایش، جلسات غیرضروری و نماز جماعت در این شهرستان تعطیل و به صفر رسید.
وی با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی در راستای آموزش و پیشگیری «ویروس کووید 19» انجام شد، تصریح کرد: مکان‌های پرتردد از جمله شهرداری، قوه‌قضاییه، بانک‌ها، فرمانداری و مکان‌های عمومی به صورت روزانه ضدعفونی می‌کنند.
*عملیات ضدعفونی معابر شهری و روستایی در علی‌آبادکتول
فرماندار شهرستان علی‌آبادکتول ابراز کرد: برای مقابله با ویروس کووید19 عملیات ضدعفونی معابر شهری و روستایی در شهرستان علی‌آبادکتول صورت گرفت.
هدایتی خاطرنشان کرد: در راستای مقابله با ویروس کرونا بسته‌های بهداشتی در بین مردم شهرستان علی‌آبادکتول به ویژه مناطق حاشیه‌نشین توزیع شد.
وی با تاکید بر اینکه زنجیره انتقال ویروس کرونا باید قطع شود، اظهار کرد: مردم در منزل بمانند تا این ویروس هرچه سریعتر از این کشور ریشه‌کن شود.
انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول