اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تاکنون هیچ مورد مشکوک به کووید 19 در مراوه‌تپه ثبت نشد/ کنترل شدید در مسیرهای ورودی‌های مراوه‌تپه

فرماندار مراوه‌تپه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا خوشبختانه تاکنون هیچ مورد مشکوک به ویروس کرونا در این شهرستان گزارش نشده است.

تاکنون هیچ مورد مشکوک به کووید 19 در مراوه‌تپه ثبت نشد/ کنترل شدید در مسیرهای ورودی‌های مراوه‌تپه

امانگلدی ضمیر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به شیوع ویروس کووید19 تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر ابتلا به ویروس کرونا در سطح این شهرستان گزارش نشده است.
وی تصریح کرد: شهرستان مراوه‌تپه یک شهرستان ضعیفی است و از لحاظ امکانات بیمارستانی بسیار ضعیف هستیم در صورت عدم بهداشت فردی مردم و تمهیدات نادرست مسوولان و در صورت بروز این بیماری در این شهرستان با مشکل جدی روبه رو خواهیم بود.
*کنترل شدید در ورودی‌های مراوه‌تپه
فرماندار مراوه‌تپه ابراز کرد: نهمین جلسه ستاد مدیریتی ویروس کرونا در مراوه‌تپه برگزار شد و قرار شد خیرین برای مشاغل آسیب‌پذیر این شهرستان پک‌های بهداشتی آماده کردند.
ضمیر خاطرنشان کرد: ستاد مدیریتی کرونا با همت شوراها، دهیار، بسیج و خانه بهداشت در 108 روستای این شهرستان برگزار شد .
وی اظهار کرد: کنترل شدید برای تمامی ورودی‌های شهرستان مراوه‌تپه اعم از تردد خودروهای بومی و غیربومی در این شهرستان عملیاتی شده است.
* قریب به 6 هزار و 700 نفر در مراوه‌تپه تب‌سنجی شدند
فرماندار مراوه‌تپه خاطرنشان کرد: تمام ورودی‌های شهر به ویژه مسیر کلاله و خراسان‌شمالی به شدت کنترل می‌شود تا از انتقال این ویروس منحوس به شهرستان مراوه‌تپه جلوگیری شود.
ضمیر از خریداری تعدادی تب‌سنج برای شناسایی افراد مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان مراوه‌تپه خبر داد و افزود: تب‌سنج‌هایی را برای شناسایی افراد مبتلا به ویروس کرونا در اختیار مرکز بهداشت و درمان این شهرستان قرار دادیم.
وی تصریح کرد: قریب به 6 هزار و 700 نفر در شهرستان مراوه‌تپه تب‌سنجی شدند که از این تعداد سه الی چهار نفر دارای تب بودند که بعد از ارجاع به خانه بهداشت متوجه شدیم که علائم ویروس کووید19 در این افراد منفی است.
انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول