اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

۶۰ میلیارد لاستیک احتکارشده در بیرجند کشف شد

فرمانده انتظامی استان خراسان‌جنوبی از کشف هزار و ۳۴۳ حلقه لاستیک خودروی سنگین که به‌صورت غیرمجاز نگهداری و در شهرستان بیرجند احتکار شده بود خبر داد.

۶۰ میلیارد لاستیک احتکارشده در بیرجند کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مجید شجاع اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی در پی ایجاد نشانگاه‌های اقتصادی در بنگاه‌های اقتصادی، اطلاعاتی دریافت کردند که در یک انبار تولید سنگ در شهرک صنعتی بیرجند مقادیر زیادی لاستیک خودروی سنگین دپو شده است که موضوع را پیگیری شد.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی محل شناسایی‌شده را بازرسی کردند که در بازرسی از این انبار، هزار و 343 حلقه لاستیک که به‌صورت غیرقانونی احتکار شده بود کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان‌جنوبی تصریح کرد: بررسی مأموران حاکی از این است که بار لاستیک کشف‌شده با ارز دولتی وارد کشور شده و مالک آن از عرضه آن به بازار خودداری کرده است و اخیراً‌ هیچ‌گونه فروشی از این انبار انجام‌نشده است.

شجاع تصریح کرد: متهم دستگیرشده با تشکیل پرونده جهت رسیدگی به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال و بار کشف‌شده تحویل اداره صنعت و معدن خراسان‌جنوبی شد.

انتهای پیام/3403/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول