اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

ماجرای ویس جنجالی «بیماران کرونایی» در گرگان از شایعه تا واقعیت+فیلم

چند روز گذشته در فضای مجازی یک ویس جنجالی مبنی بر وضعیت اسفناک مرگ و میر بیماران کرونایی در فضای مجازی منتشر شد، این ویس که مکالمه رزیدنت بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان با یکی از پزشکان بوده در اختیار عموم قرار می‌گیرد که محتویات آن برای کاربران بسیار دلهره‌آور بوده است.

ماجرای ویس جنجالی «بیماران کرونایی» در گرگان از شایعه تا واقعیت+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، بازار داغ این روزهای فضای مجازی با اخبار کرونایی عجین شده، شیوع این ویروس منحوس تا جایی پیش رفته که گاه سلامت روان آدم‌ها را نشانه گرفته و آزرده خاطر می‌کند در این میان برخی افراد صاحب فن و تخصص نیز برای اینکه کلیدواژه «خانه امن است» را به مردم تفهیم کنند تا سلامت جامعه به مخاطره نیفتد گاه رویه‌هایی را در پیش می‌گیرند که در ذهن گرچه به دنبال اتفاقات مثبت هستند اما خبر ندارند شنیدن توصیه‌های بهداشتی با تلفیقی از چاشنی تملق نه تنها به بهبود وضعیت موجود کمک نمی‌کند بلکه آسیب‌های بدتری به دنبال دارد که نمونه ماجرای ویس جنجالی در فضای مجازی از بیماران کرونایی در بیمارستان صیاد شیرازی گرگان بود.

روز گذشته در فضای مجازی یک ویس جنجالی مبنی بر وضعیت اسفناک مرگ و میر بیماران کرونایی در فضای مجازی منتشر شد، این ویس که مکالمه رزیدنت بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان با یکی از پزشکان بوده در اختیار عموم قرار می‌گیرد که محتویات آن برای کاربران بسیار دلهره‌آور بوده است.

رزیدنت داخلی بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان در خصوص مکالمه منتشره‌اش در فضای مجازی با یکی از پزشکان این بیمارستان می‌گوید: مکالمه تلفنی‌ام با یکی از همکاران پزشک طی چند روز گذشته متاسفانه به صورت غیراخلاقی در فضای مجازی منتشر شد.

 

 

وی ادامه داد: در این مکالمه من برای اطرافیان و خانواده دوست و همکار پزشک‌ام توصیه‌هایی را دارم که نکات ایمنی را رعایت کنند، به مسائل بهداشتی توجه کنند از این جهت که خواسته شده نگرانی بیشتری ایجاد شود تا این عزیزان مسائل را بیشتر جدی بگیرند ضمن اینکه این فایل به صورت یک مکالمه دوستانه با یک همکار پزشک بوده است.

رزیدنت داخلی بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان گفت: طبیعی است که در یک مکالمه دوستانه خیلی آمارها مستند نیست و ضمن اینکه سعی شده نگرانی بیشتری ایجاد شود تا مسائل جدی‌تر گرفته‌شوند.

وی با اشاره به اینکه  در برخی از آمارها شاید بزرگ‌نمایی صورت گرفته تصریح کرد: آمارهایی که در این مکالمه داده می‌شود صرفا برای بیماران کرونایی نیست بلکه همه بیماران قلبی، کلیوی و کبدی هم جزو این مجموعه قرار می‌گیرند.

 رزیدنت داخلی بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان بیان کرد: خواسته‌ای که از مردم عزیزمان داریم نکات بهداشتی را جدی بگیرند خدا را شکر طی چند روز اخیر به میزان زیادی موارد بهداشتی از سوی مردم رعایت می‌شود.

وی از مردم خواست توصیه‌ها را جدی بگیرند و در خانه بمانند، بهداشت فردی را رعایت کنند و تاکید کرد: کادر بهداشت و درمان از روز اول با جان و دل و با تمام توان در خدمت مردم عزیز بودند و به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند که خوشبختانه خبرهای خوبی را طی چند روز اخیر شاهد هستیم.

رزیدنت داخلی بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان با بیان اینکه بخش زیادی از مبتلایان کرونایی با حال عمومی خوب و بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شدند، ابراز کرد: این مژده را به ملت عزیز و مردم می‌دهیم که بتوانیم با همکاری آنها و تلاش شبانه‌روزی تیم درمان به زودی شاهد ریشه‌کنی این ویروس باشیم و خبرهای خوب روزهای اخیر هم نوید این موضوع را می‌دهد.

انتهای پیام/83001/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول