اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

منتخب مردم ملکان: مجلس یازدهم پرونده حقوق‌های نجومی را می‌بندد

سیدعلی موسوی با بیان اینکه مجلس یازدهم پرونده حقوق‌های نجومی را می‌بندد و نهضت خدمت‌رسانی را در کشور آغاز خواهد کرد، گفت: مردم از مسئولان کم‌کار ناراحت هستند.

منتخب مردم ملکان: مجلس یازدهم پرونده حقوق‌های نجومی را می‌بندد

سیدعلی موسوی منتخب مردم ملکان در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره اولویت‌های مجلس آتی اظهار داشت: اشتغال، رفع بیکاری و رونق تولید از مهمترین اولویت‌های مجلس یازدهم است و بر همین اساس من برنامه‌هایی را برای پیگیری این مطالبات مردم در نظر دارم. 

وی افزود: متأسفانه ما در کشور با بروکراسی پیچیده اداری مواجه هستیم که توانسته موانع بسیاری را در راه تولید و رفع بیکاری در کشور ایجاد کند، لذا باید در مجلس یازدهم هر چه سریع‌تر با برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی به دنبال حذف بروکراسی‌های اداری باشیم. 

** کم‌کاری مسئولان مردم را ناراحت کرده است

منتخب مردم ملکان در مجلس یازدهم تصریح کرد: کم‌کاری مسئولین باعث ناراحتی و دغدغه مردم شده است، این در حالی است که مردم انتظار رفع مشکلات و معضلات کشور از سوی کارگزاران نظام با اقدامات جهادی هستند. 

موسوی گفت: نیروهای جهادی و پای کار انقلاب باید در مناصب مدیریتی کشور قرار گرفته و بتوانند مشکلات سد راه ملت بزرگ ایران را رفع کنند.

وی گفت: مجلس یازدهم باید در تصویب قوانین و یا نظارت بر اجرای آن، موضوع از میان برداشتن بروکراسی اداری را  در دستورکارش قرار دهد و در همین راستا وکلای ملت باید به این موضوع اهمیت ویژه دهند.

** مجلس یازدهم پرونده حقوق‌های نجومی را می‌بندد

منتخب مردم ملکان در مجلس یازدهم گفت: حقوق‌های نجومی یکی از بزرگترین دغدغه‌های مردم است، چرا که برخی مدیرانی که مقادیر زیادی حقوق می‌گیرند، به اندازه کافی خروجی و فعالیتی نداشته و نمی‌توانند مشکلات کشور و ملت را حل کنند. 

وی گفت: مجلس یازدهم وظیفه دارد که به صورت جدی و تا پایان بستن پرونده حقوق‌های نجومی در میدان حاضر بوده و اقدامات اساسی در این زمینه برداشته و بر این موضوع نظارت کافی کند. 

موسوی ادامه داد: مجلس یازدهم می‌تواند زمینه‌ساز نهضت خدمت‌رسانی به ملت شریف ایران باشد و بنا دارد این نهضت را در مجلس آتی با کمک دیگر وکلای ملت اجرایی کند.

منتخب مردم ملکان در مجلس یازدهم تصریح کرد:‌ نگاه جهادی، مدیریت جهادی و ا قدام جهادی سه کلیدواژه‌ای است که می‌تواند مشکلات کشور را در کمترین زمان ممکن حل و فصل کند، لذا برای این موضوع علاوه بر اجرای برخی اقدامات اطلاع‌رسانی‌های لازم را هم انجام داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول