اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

پلمب ۳ باشگاه ورزشی خصوصی در ملایر

سرپرست اداره ورزش و‌جوانان ملایر از پلمب سه باشگاه ورزشی در ملایر خبر داد.

پلمب ۳ باشگاه ورزشی خصوصی در ملایر

جلال لطیفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با قدردانی از کادر پزشکی کشور در مقابله با کرونا اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر نیز در این راستا با توجه به بخشنامه‌ها و دستورالعملهای صادره از سوی اداره کل ورزش وجوانان استان و فرمانداری ویژه اقدام به تعطیلی اماکن و  باشگاه‌های خصوصی و دولتی کرده است.

وی افزود: پس از بازرسی‌های محسوس و نامحسوس با همکاری اداره اماکن شهرستان ملایر سه باب از باشگاه‌های خصوصی این شهرستان به فعالیت ورزشی خود ادامه می‌دادند، پلمب شدند.

 سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر تصریح کرد: سرپیچی از بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های مربوطه در پیشگیری از شیوع کرونا ویروس توسط مدیران باشگاه‌های خصوصی به هر نحو چون تعمیرات، تعویض آئینه‌ها و... تخلف بوده و طبق قوانین صادره جرم محسوب می‌شود.

وی افزود: در صورت بازگشایی یا تبلیغ به بازگشایی مکان از طریق شبکه‌های مجازی طبق مصوبه ستاد مرکزی و طبق دستور دادستان، متخلف تحت تعقیب کیفری قرار خواهد گرفت.

لطیفی گفت: بازرسان  ویژه این اداره و اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با هماهنگی مدیریت اماکن عمومی فعالیت‌های غیر قانونی را رصد خواهند کرد و با متخلفان برخورد و نسبت به پلمب مکان و باشگاه ورزشی متخلف اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/۸۹۰۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول