اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اجرای طرح «هر شهید، یک درخت» در نهاوند

فرمانده سپاه نهاوند گفت: به مناسبت هفته درختکاری طرح هرشهید یک درخت با همکاری گروههای جهادی در ورودیهای شهرنهاوند اجرا شد.

اجرای طرح «هر شهید، یک درخت» در نهاوند

علی مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند با اشاره به اجرای طرح «هر شهید، یک درخت» در نهاوند اظهار کرد: این طرح با کاشت هزار ۵۰۰ درخت به یاد ۸ هزار و ۵۰۰ شهید در سراسر استان با هدف زنده نگاه داشتن یاد شهدا با همکاری شورای شهر، شهرداری و منابع طبیعی اجرا شده است.

وی افزود: در شهرستان نهاوند نیز ۸۵۰ درخت به یاد شهدای نهاوند با همکاری شورای شهر، شهرداری و منابع طبیعی توسط گروه‌های جهادی کاشته شد.

فرمانده سپاه نهاوند به فعالیت‌های صورت گرفته در راستای مقابله با کرونا از سوی گروه‌های جهادی اشاره کرد و گفت: ۲۰ تیم دونفره و سه‌نفره از گروههای جهادی با حضور در اماکن عمومی و پرتردد شهرستان به انجام اقدامات پیشگیرانه از کرونا رفتند.

وی اظهار کرد: این گروه‌های جهادی با استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده، به صورت برنامه‌ریزی شده در پاساژها، بازار، بانک‌ها، معابر اصلی، مکان‌های پرتردد، ادارات، مغازه‌ها و عابربانک ها حضور یافته و به صورت روزانه عملیات ضدعفونی را انجام می‌دهند.

مختاری خاطرنشان کرد: توزیع مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج نیز به منظور محلول‌پاشی محدوده استحفاظی، حسینیه‌ها، تکایا و پایگاه‌های بسیج انجام شده است.

وی افزود: هدف اصلی از این اقدام استفاده از تمام توان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهر است و امیدواریم مردم نیز با حضور در منازل و خارج نشدن از خانه به ویژه برای امور غیرضروری در کاهش شیوع این بیماری تلاش کنند.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول