اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

مجلس علیای روسیه هم طرح تمدید دوره ریاست جمهوری را تصویب کرد

ساعاتی پس از اقدام دوما در تصویب طرح پیشنهادی برای تغییر قانون اساسی روسیه و تمدید دوره ریاست جمهوری، مجلس علیا هم این متمم را تصویب کرد.

مجلس علیای روسیه هم طرح تمدید دوره ریاست جمهوری را تصویب کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در ادامه روند تقنینی مربوط به تصویب متمم پیشنهادی درباره تغییر قانون اساسی روسیه و تمدید دوره ریاست جمهوری این کشور، مجلس علیای روسیه هم امروز این متمم را تصویب کرده است.

به نوشته اسپوتنیک، «شورای فدراسیون» که همان مجلس اعلای روسیه است، امروز رای مثبت خود را درباره متمم پیشنهادی برای تغییر قانون اساسی این کشور اعلام کرد.

ساعاتی قبل از تصویب این متمم در مجلس اعلای روسیه، دومای دولتی (مجلس سفلا) با اکثریت آرا موافقت خود را با آن اعلام کرده بود.

در صورت نهایی و تبدیل این طرح به قانون، «ولادیمیر پوتین» می‌تواند در سال ۲۰۲۴ یک بار دیگر در انتخابات ریاست جمهوری روسیه نامزد شود.

بنا بر گزارش اسپوتنیک، بعد از تصویب متمم تغییر قانون اساسی و تمدید دوره ریاست جمهوری در مجالس سفلا و علیا حالا باید این طرح در پارلمان‌های منطقه‌ای فدراسیون روسیه مورد بررسی قرار گیرد و پس از حمایت دو سوم از مجموع این پارلمان‌های محلی، شورای فدراسیون در تاریخ ۱۴ مارس (۲۴ اسفند) در این باره جلسه تشکیل خواهد داد.

طبق گزارش این رسانه روس،  ۲۲ آوریل (سوم اردیبهشت ۱۳۹۹) درباره این متمم تغییر قانون اساسی روسیه در این کشور همه‌پرسی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول