اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

الگوهای فرهنگی و مذهبی به جوانان معرفی شود

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه دشمن به دنبال الگوسازی برای جوانان ماست گفت: باید الگوهای فرهنگی و مذهبی درست به جوانان معرفی شود و آنها را به خوبی بشناسند.

الگوهای فرهنگی و مذهبی به جوانان معرفی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی عصر امروز در مراسم رونمایی از کتاب خاطرات شهید مدافع حرم، شهید مجید صانعی، گام بر داشتن در مسیر شهدا را بسیار ضروری دانست و اظهار کرد: زنده نگاه داشتن یاد شهدا، به معنای احیا فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در جامعه است.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال الگو سازی برای جوانان ماست، اظهار کرد: باید این الگوهای فرهنگی و مذهبی درست به جوانان معرفی شود و آنها را به خوبی بشناسند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: البته شهدای ما تنها در عرصه جهاد و ایثار الگو نبودند، بلکه در عرصه‌های دیگر همچون رفتارهای اجتماعی نیز می‌توان از آنها به عنوان الگوی خوبی برای نسل جوان نام برد.

وی با اشاره به اهمیت چاپ و نشر خاطرات شهدا، یادآور شد: در بین این خاطرات، خاطرات خوبی از نوع‌دوستی، احترام به پدر و مادر و روابط اجتماعی از این شهدا وجود دارد که می توانیم به نحو احسن از آن استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر تاثیرگذاری شهدا، بر روی همه افراد جامعه، یادآور شد: افرادی که به هر نحوی برای شهدا کار می‌کنند، باید بدانند که این فعالیت برای خود آنها نیز بسیار موثر است.

وی با اشاره به لحاظ شرایط فعلی جامعه که سفرها لغو شده و پویش «در خانه بمانیم» راه افتاده است، مطالعه کتاب را راهی مناسب برای پر کردن اوقات فراغت عنوان کرد و گفت: این ایام فرصت خوبی است خانواده‌ها با مطالعه کتاب‌هایی که شرح حال شهدا را توصیف می‌کند و از لحاظ تربیتی موثر است، نه تنها اوقات فراغت خود را پر کنند، بلکه در مطالعه آن دارای نگاه تربیتی نسبت به آن باشند.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول