اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

پلمب 94 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت بهداشت

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از پلمب 94 واحد صنفی، به دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی با هماهنگی مقامات قضایی خبر داد.

پلمب 94 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت بهداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد غلامعباس غلامزاده ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، گفت: در حال حاضر تمامی ماموران انتظامی با تمام توان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله با بیماری کرونا بسیج شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جهت حفظ سلامتی مردم با توجه به مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا و دانشگاه علوم پزشکی استان در صورت لزوم اقدامات جدی و سلبی نیز انجام خواهیم داد همانطور که 94 واحد صنفی  را به خاطر عدم رعایت مسائل بهداشتی با هماهنگی مقامات قضایی پلمب کردیم اما این اقدامات به صورت موردی است و فراگیری این موضوع منوط به همراهی مردم و خود اصناف است.

وی همچنین از کشف 32 هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده احتکار شده خبر داد و افزود: نیروهای انتظامی در ورودی‌های شهرستان‌ها برای کنترل ترددها مستقر شده‌اند اما تا خود مردم همکاری نکنند و فرهنگ‌سازی برای حفظ سلامتی و عدم خروج غیرضروری ایجاد نشود فعالیت‌های جبری و سلبی تاثیر زیادی نخواهد داشت.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول