اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

افزایش ظرفیت تشخیصی کرونا ویروس انستیتو پاستور ایران

با توجه به نیاز کشور به افزایش ظرفیت آزمایشگاه های تشخیصی کرونا ویرس، در ۳ هفته گذشته ظرفیت تشخیصی انستیتو پاستور ایران از ۱۰۰ آزمایش در روز به ۱۲۰۰ آزمایش در روز افزایش یافت.

افزایش ظرفیت تشخیصی کرونا ویروس انستیتو پاستور ایران

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، با توجه به نیاز کشور به افزایش ظرفیت آزمایشگاه های تشخیصی کرونا ویرس، در ۳ هفته گذشته ظرفیت تشخیصی انستیتو پاستور ایران از ۱۰۰ آزمایش در روز به ۱۲۰۰ آزمایش در روز افزایش یافت و همزمان با توسعه شبکه آزمایشگاهی به ٤٥ آزمایشگاه در کشور، ظرفیت تشخیصی شبکه آزمایشگاهی کورونا ویروس انستیتو پاستور ایران به بیش از ۶۰۰۰ آزمایش در روز افزایش یافته است.

در راستای افزایش این ظرفیت تشخیصی و با تحویل آزمایشگاه جدید تشخیص کرونا ویروس توسط پیمانکار به انستیتو پاستور ایران در روز سه شنبه ٢٠ اسفند ماه ٩٨، طی روزهای آینده امکان افزایش ظرفیت تشخیصی انستیتو پاستور ایران به ۱۸۰۰ آزمایش در روز فراهم خواهد شد و در عین حال متخصصین آزمایشگاهی انستیتو پاستور ایران در فضایی مجهزتر و استاندارد به ارائه خدمات تشخیصی خود خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول