اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

توزیع ۹ هزار بسته معیشتی برای صاحبان مشاغل زیان‌دیده در استان تهران

جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران گفت: ۹هزار بسته معیشتی حمایتی برای صاحبان مشاغلی که در یک ماه اخیر دچار زیان‌ شده‌اند، توزیع می‌شود.

توزیع ۹ هزار بسته معیشتی برای صاحبان مشاغل زیان‌دیده در استان تهران

علیرضا حیدرنیا جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران در گفت‎‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در پی شیوع ویروس منحوس کرونا که مردم کشورمان را دچار سختی‌هایی کرده، برخی افراد که دارای شغل و درآمد ثابت نیستند دچار مشکلات معیشتی شده‌اند.

وی با اشاره به بی‌رونقی کسب و کار افزود: برخی افراد در مشاغلی فعالیت می‌کنند که با شیوع این بیماری، از کسب و کار بازمانده و زیان دیده‌اند لذا با دستور فرمانده کل سپاه پاسداران و رئیس سازمان بسیج ۹ هزار بسته معیشتی حمایتی در حال آماده‌سازی است که روز شنبه ۲۴ اسفندماه در شهرستان‌های استان تهران توزیع می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) تصریح کرد: ارزش ریالی هر بسته حدود ۵میلیون ریال است که شامل مواد خوراکی از جمله مرغ، گوشت، برنج و روغن می‌باشد که تحویل فرماندهان نواحی در شهرستان‌ها می‌شود تا در بین افراد آبرومندی که طی روزهای گذشته شناسایی شده‌اند توزیع شود.

حیدرنیا در ادامه بیان کرد: تا کنون ۲۰هزار بسته بهداشتی در شهرستان‌های استان توزیع شده و ۱۵هزار بسته بهداشتی دیگر نیز در حال آماده‌سازی است تا از روز شنبه بین مردم توزیع شود.

وی با اشاره به نیازمندی جدی مردم استان به اقلام بهداشتی بیان کرد: بسته‌های بهداشتی شامل مواد شوینده و همچنین ماسک و موادضدعفونی کننده هستند که در بحث توزیع، اولویت با خانواده‌های بی‌بضاعت و کم برخوردار است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) با بیان اینکه ۲هزار گروه جهادی در سطح استان به صورت مستمر در حال ضدعفونی معابر و مبلمان شهری هستند، افزود: تاکنون بیش از ۱۵۰۰ باب مسجد، اماکن مذهبی و مدارس و بیش از ۲۵۰۰ نقطه و معابر عمومی ضد عفونی شده که بازخورد خوبی داشته و همچنان به صورت روزانه انجام می شود.

حیدرنیا در رابطه با اقدامات فرهنگی به توزیع 8هزار بروشور آموزشی در بین مردم اشاره کرد و گفت: در بحث پیشگیری از شیوع ویروس کرونا محتواهای متنوعی در کمیته فرهنگی تولید شده که متناسب برای همه سنین است.

سرهنگ حیدرنیا در پایان با اشاره به کشفیات اقلام بهداشتی خاطرنشان کرد: سازمان اطلاعات سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران طی روزهای اخیر در همه شهرستان‌های سطح استان تعداد زیادی انبار دارای اقلام و تجهیزات بهداشتی از جمله الکل، ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کشف کرده و برای توزیع در اختیار شبکه بهداشت و سازمان غذا و دارو قرار داده است.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول