اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توزیع 10 هزار بسته شوینده و لوازم بهداشتی بین نیازمندان زنجانی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: برای پیشگیری از کرونا ویروس 10 هزار بسته شوینده بین نیازمندان زنجانی توزیع شد.

توزیع 10 هزار بسته شوینده و لوازم بهداشتی بین نیازمندان زنجانی

حجت‌الاسلام مختار کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با عنایت بر سنت حسنه وقف که کارآمدترین مؤسسه دینی به شمار می‌آید تصمیم بر این شد تا در راستای کمرنگ شدن مشکلات فعلی جامعه و جلوگیری از شیوع کرونا ویروس نسبت به توزیع مواد بهداشتی اقدام شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار برای خرید مواد ضدعفونی و توزیع در مناطق محروم و کمتر برخوردار استان از محل موقوفات و همچنین کمک حسینیه اعظم زنجان هزینه شده است، اضافه کرد: در همین راستا 10 هزار بسته مواد ضدعفونی کننده برای توزیع بین نیازمندان و 2 هزار لیتر مواد شوینده برای ضدعفونی کردن بقاع متبرکه و معابر عمومی خریداری و تهیه شده است.

وی افزود: علاوه بر این بسته‌های بهداشتی ذکر شده شامل مواد شوینده، لوازم بهداشتی فردی، بروشور اطلاع‌رسانی پیشگیری از شیوع کرونا و بروشور اعمال مستحب ماه رجب نیز از جمله اقلام توزیعی در بقاع متبرکه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان بیان اینکه امامزادگان و بقاع متبرکه استان روزانه ضدعفونی می‌شوند، افزود: درب‌های ورودی و خروجی اماکن متبرکه، ضریح مطهر، جامهری، سرویس بهداشتی، زائرسرا و تمام سطوحی که مردم با آن تماس دارند، در نوبت‌های مختلف با مواد شوینده ضدعفونی و استریل می‌شوند.

وی ادامه داد: همچنین از ابتدای شیوع ویروس کرونا در زنجان و تاکید مسؤولان بر رعایت نکات بهداشتی، تجمع و توزیع مواد غذایی و نذورات اطعامی در امامزادگان و بقاع متبرکه تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شده است.

انتهای پیام/73005/ق/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول