اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

همدلی دستگاه‌های اجرایی با مردم برای مقابله با ویروس کرونا در گلستان

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: دستگاه‌های اجرایی اعم از نیروهای آتش‌نشانی، یگان ویژه نیروی انتظامی، ارتش و سپاه نینوا استان گلستان به همراه جمعی از کشاورزان شهرستان گرگان که به صورت خودجوش اقدام به ضدعفونی شهرستان گرگان کردند.

همدلی دستگاه‌های اجرایی با مردم برای مقابله با ویروس کرونا در گلستان

موسی‌الرضا صفری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا دستگاه‌های اجرایی اعم از نیروهای آتش‌نشانی، یگان ویژه نیروی انتظامی، ارتش و سپاه نینوا استان گلستان به همراه جمعی از کشاورزان شهرستان گرگان که به صورت خودجوش اقدام به ضدعفونی شهرستان گرگان کردند.

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در شب گذشته چهارمین مرحله از عملیات ضدعفونی و گندزدایی معابر پرتردد شهرستان گرگان توسط 21 دستگاه خودرو که با همت دستگاه‌های اجرایی و کشاورزان گرگانی صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، برای شکست ویروس کرونا تیپ 230 ارتش گرگان به همراه 6 نفر از پرسنل و دو دستگاه خودرو برای ضدعفونی کردن معابر پرتردد شهرستان گرگان حضور یافتند.

آتش‌نشانی شهرداری گرگان با پنج دستگاه خودرو و 10 نیروی انسانی برای ضدعفونی و گندزدایی کردن خیابان‌های شهرستان گرگان دست به کار شدند.

یگان ویژه استان گلستان با یک فروند خودروی آبپاش در کنار نیروهای خدوم و زحمتکش سپاه نینوا استان گلستان که با 6 نیرو و همراه داشتن دو دستگاه خودرو رفع آلودگی اقدام به ضدعفونی‌کردن معابر شهرستان گرگان کردند.

تعدادی از کشاورزان شهرستان گرگان با به خط کردن پنج دستگاه تراکتور برای ضدعفونی معابر و خیابان‌های پرتردد شهرستان گرگان پیشگام شدند تا این ویروس منحوس را از شهرستان ریشه‌کن کنند.

انتهای پیام/83019/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول