اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

دین‌محمدی: بهترین گلزن تاریخ تراکتور هستم

مهاجم سابق تیم تراکتور ادعا کرد که بهترین گلزن این تیم در طول تاریخ این باشگاه است.

دین‌محمدی: بهترین گلزن تاریخ تراکتور هستم

غلامحسین دین‌محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: اخیرا آماری در فضای مجازی منتشر شده است که 10 گلز‌ن برتر تیم تراکتور با تعداد گل ثبت شده و جالب اینکه اسمی از من در این آمار نیست.

وی گفت: آقای شیخ‌لاری از اسطوره‌های فوتبال تبریز هستند و در دوران بازیکنی واقعا یکی از بهترین بازیکنان فوتبال تبریز بودند، اما وی بیشترین دوران بازیکنی‌اش در تیم‌های ماشین‌سازی و ایدم بوده و اواخر دوران بازیکنی‌شان به تیم تراکتور پیوسته بودند.

دین‌محمدی تصریح کرد: در آن سال‌ها به‌دلیل مشکلات تیم تراکتور در خط دفاعی، واسیلی گوجا از شیخ‌لاری به‌عنوان دفاع آخر استفاده کرده و وی انصافا بسیار درخشان ظاهر شده و حتی واسیلی بارها از علی پروین سرمربی وقت تیم ملی خواست که شیخ‌لاری را به تیم ملی دعوت کنند.

وی افزود: شاید آمار تعداد بازی و گلزنی شیخ‌لاری برای تمام دوران بازیکنی‌اش محاسبه شده است، اما آمار وی به‌عنوان بهترین گلزن تیم تراکتور درست نیست.

دین محمدی یادآور شد: من 8 سال در تیم تراکتور بازی کردم و هر ساله به صورت میانگین 13 گل برای تراکتور زدم و می‌توانم بگویم، در دوران بازیکنی‌ام در تیم تراکتور بیش از 100 گل زده و بهترین گلزن این تیم بودم، اما جالب است که اسمی از من در این آمار نیست و مثلا جاسم کرار با 13 گل زده جزو 10 گلزن برتر این باشگاه است.

کاپیتان دهه 70 تراکتور افزود: من در سال 72 با پیراهن تیم تراکتور دومین گلزن برتر لیگ آزادگان شدم و اگر تراکتور در نیم فصل دوم آن سال به‌دلیل اختلافات واسیلی و باشگاه دچار افت نمی‌شد، قطعا آقای گل فوتبال ایران می شدم.

وی تصریح کرد: یادم است یک سال هم حسین خطیبی نفر دوم گلزنان در تیم تراکتور بعد از فرشاد پیوس شد و در سالی که با تراکتور سوم ایران شدیم زوج من و حسین خطیبی بارها موفق به گلزنی شده بودیم، اما در آمار نام حسین خطیبی هم به چشم نمی‌خورد و اگر تنها یک سال گلزنی وی محسوب می‌شد قطعا بالاتر از جاسم کرار قرار می گرفت.

 زننده زیباترین گل فوتبال تبریز که در دوران بازیکنی‌اش هیچ کارت زرد و قرمزی نگرفته است، اضافه کرد: حتی ناصر فراستی و ستار نوبری هم در تراکتور بیشتر از جاسم کرار گل زده و دهه 50 هم تراکتور یک مهاجم خوب به نام رحیم مه‌نمای‌اقدم داشت که وی هم آمار گلزنی‌اش بالا بود و نمی‌دانم این آمار با چه هدفی نوشته شده است که مهاجمان بومی تراکتور اصلا لحاظ نشده است.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول