اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

بازار همدان تعطیل نیست/ مردم فقط در مواقع ضروری بیرون بروند

فرماندار شهرستان همدان گفت: تعطیلی بازار همدان شایعه است اما مردم تا می‌توانند فقط در مواقع ضروری بیرون بروند.

بازار همدان تعطیل نیست/ مردم فقط در مواقع ضروری بیرون بروند

حسین افشاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان تعطیلی بازار را شایعه دانست و اظهار کرد: در حال حاضر هیچگونه تصمیمی برای تعطیلی بازار اتخاد نشده است‌.

وی ادامه داد: صرفاً برای حفظ سلامتی مردم و عدم ابتلا به بیماری کرونا اکیداً توصیه می‌شود از حضور در اماکن پرتجمع در فروشگاه‌ها و بازار و سایر محل‌های عرضه محصول خودداری شود.

فرماندار شهرستان همدان با تاکید بر اینکه تقاضا با تعطیلی روزبازارها از بین نمی‌رود افزود: تجمعات باید کاهش یابد و برگزاری مجالس هنری و سیاسی و عبادی در این ایام به صفر برسد.

وی با اشاره به اینکه با کاهش خرید و فروش باید تجمع کاهش یابد تصریح کرد: در صورتی که احساس کنیم ضرر عمده‌ای متوجه مردم می‌شود، تصمیم دیگری گرفته خواهد شد.

افشاری با بیان اینکه تعطیلی میدان بار شایعه‌ای بیش نیست گفت: برخی می‌خواهند اجناس بی‌کیفیت و مانده خود را به مردم بفروشند که دست به انتشار چنین شایعاتی می‌زنند.

وی با تاکید بر اینکه هیچگونه تصمیمی مبنی بر تعطیلی بازار و واحدهای صنفی اتخاذ نشده است یادآور شد: از مردم اکیداً درخواست می‌شود در محل تجمعات خودداری کنند و خریدها در یک مرحله در هر هفته انجام دهند.

فرماندار شهرستان همدان ضمن گلایه از مردم برای حضور در میادین و خیابان‌ها و بازار تصریح کرد: برخی خانواده‌ها در بازار قدم می‌زنند، بدون اینکه خریدی داشته باشند در حالی که می‌توانند برای خرید باید یک بار از منزل خارج شوند.

وی با تاکید بر اینکه مردم امروز در آخرین پنج‌شنبه سال در آرامستان‌ها حضور نیابند خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه آرامستان‌ها یکی از آلوده‌ترین محل‌ها برای شیوع بیماری کروناست بنابراین از مردم درخواست می‌شود از حضور در مزار اهل قبور به جد پرهیز کنند.

افشاری در خصوص تجهیز بهداشتی کارکنان بانک‌ها نیز اظهار کرد: بانک‌ها موظف هستند وسایل بهداشتی را برای کارکنان خود تهیه و در اختیار آنها بگذارند.

وی با بیان اینکه هر چقدر پول را از گردونه دادوستد جمع کنیم به سلامت مردم کمک کردیم افزود: پول نقد راه انتقال این بیماری است پس به هر طریقی بتوانیم پول را از دسترس خارج کنیم، بهتر است.

فرماندار شهرستان همدان در خصوص تعطیلی بانوان کارمند نیز اضافه کرد: طبق مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا بانوان کارمند که در معرض خطر هستند، می‌توانند از مرخصی استفاده کنند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول