اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

یادداشت/ گلایه یک معلم

اگر امروز معلم در خانه نشسته و در محل کار حضور ندارد، قبل از اینکه به خاطر سلامتی وی باشد هدف اصلی سلامتی آینده سازان جامعه یعنی دانش‌آموزان است.

یادداشت/ گلایه یک معلم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان علی اسماعیلی یکی از معلمان ناحیه 2 زنجان با ارسال یادداشتی به دفتر خبرگزاری فارس نوشته است:

به بهانه گرامی داشت معلمان در این وانفسای بی‌تدبیری وزیر

اگر امروز معلم در خانه نشسته و در محل کار حضور ندارد قبل از اینکه به خاطر سلامتی وی باشد هدف اصلی سلامتی آینده سازان جامعه یعنی دانش‌آموزان است و حتی اگر مدارس تعطیل هم نبود خانواده‌ها از رفتن فرزندان به مدارس ممانعت می‌کردند اگر با دیدگاه‌های لیبرالی این دولت باشد و همه چیز از روزنه حساب و کتاب دو دو تا بگذرد مثل افزایش ۵۰ درصدی قانون خدمات با معلمان برخورد می‌کردند.
البته هدف در این نگارش جایگاه و ارزش مقام معلمی است، معلمانی که بدون تکلیف قانونی از اولین روزهای تعطیلی مدارس به خاطر کرونا به هر طریق ممکن سعی کردند که ارتباط خویش را با متعلمین حفظ کنند و بحث آموزش تعطیل نشود و گواه این موضوع گزارش صدا و سیما و باز خورد‌های اولیا هست که به کرات قابل رصد است حال در این میان معلمی دلسوخته و عاشق با کمترین امکان ارتباطی و از هزینه شخصی عاشقانه سعی در برقراری ارتباط با دانش‌آموزانش دارد و در خالصانه‌ترین حالت تلاش می‌کند روند تعلیم و تربیت تعطیل نباشد.

حال  بجای اینکه منزلت این معلم دلسوخته قدر دانسته شود به خاطر لهجه و نوع خاص بیان علیه معلم ارزشمند هجمه‌ها ایجاد شده و انواع هزلیات که بی‌شک لایق خودشان هست را به بهانه تزریق شادی به جامعه منتشر کرده‌اند در حالی که بسیار بدتر از این‌ها شایسته خودشان است. 
جامعه‌ای که قدر معلمانش را نداند بی‌شک در مسیر درست دین اسلام نیست و نهایتی جز تباهی نخواهد داشت.
امیدوارم با اندکی تعقل و تفکر مسیری را که نونهالانمان در آن راه و رسم زندگی را می‌آموزند به بیراهه تباهی تبدیل نکنیم.

 انتهای پیام/73002/ق
          

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول