اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تشکیل 50 پرونده تخلف اقلام بهداشتی در کردستان

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از ابتدای شیوع بیماری ویروس کرونا تاکنون 50 پرونده تخلف گران فروشی و کم فروشی اقلام بهداشتی در استان تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

تشکیل 50 پرونده تخلف اقلام بهداشتی در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرزاد سردارزاده ظهر امروز در آخرین کارگروه تنظیم بازار استان در سنندج اظهار داشت: بعد از شیوع کرونا شاهد افزایش تقاضای برخی از کالاها در سطح بازار بوده و هستیم و همین منجر به تقویت نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی شد. 

وی اضافه کرد: در نتیجه بازرسی‌های انجام شده در این ایام 18 هزار عدد ماسک، بیش از 30 هزار دست دستکش یکبار مصرف، 79 لیتر الکل، 518 عدد اسپری ضدعفونی کننده و 118 عدد اسپری تقلبی در استان کشف و ضبط شد.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: در این رابطه 50 پرونده گران‌فروشی و کم‌فروشی کالاهای بهداشتی به ارزش 357 میلیون ریال تشکیل شد.

سردارزاده یادآور شد: شیوع این ویروس موجب افزایش تقاضای برخی از میوه‌ها و سبزیجات هم چون سیر، زنجبیل شد که در این خصوص هم 11 پرونده گرانفروشی تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی افزود: در بین اقلام بهداشتی ماسک، دستکش و الکل با افزایش قیمت و کاهش عرضه آن در بازار مواجه شدیم.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: سه واحد تولیدی (2 واحد در سنندج و یک واحد در سقز) 15 هزار و 600 بطری تحویل شرکت توزیع دادند که در داروخانه‌های سنندج، کامیاران ، قروه و مریوان توزیع می‌شود.

سردارزاده یادآور شد: 2 داروخانه از توزیع این مایع ضدعفونی امتناع کردند و 2 داروخانه هم مواد ضدعفونی تقلبی عرضه می‌کردند که کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول