اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

برگزاری جشنواره بهاره مجازی از 23 تا 29 اسفند ماه

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، زمان برگزاری جشنواره بهاره مجازی را 23 الی 29 اسفندماه 1398 اعلام کرد.

برگزاری جشنواره بهاره مجازی از 23 تا 29 اسفند ماه

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، در روزهایی که اقشار مختلف جامعه با تبعات منفی ناشی از شیوع ویروس کرونا نظیر ریسک به مخاطره افتادن سلامتی مردم در خریدهای بازاری و به تبع آن، رکود نسبی حاکم بر اصناف و بازاریان، گریبانگیر هستند، این مرکز درنظر دارد در یک همکاری ملی با مشارکت هماهنگ بخش حاکمیتی، خصوصی و بسیج کشور با برگزاری جشنواره بهاره مجازی، گام مؤثری برای مقابله با آثار منفی سلامتی و اقتصادی شرایط فوق‌الذکر بردارد. 

این جشنواره همانند نمایشگاه‌های بهاره‌ای که هر ساله به صورت عرضه مستقیم کالا در شهرهای مختلف کشور و در چند نقطه از تهران برگزار می‌گردید، در سال جاری با توجه به شرایط به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا، در فضای مجازی و در بازه زمانی 23 الی 29 اسفندماه برگزار خواهد شد. 

مشارکت همدلانه و هم‌زمان مردم در حفظ سلامت آحاد جامعه و همچنین حمایت از رونق کسب و کارها، استفاده از ظرفیت فروشگاه‌های اینترنتی موجود ( از جمله بازارگاه‌ها) و به طورکلی استفاده از ظرفیت‌های تجارت الکترونیکی توسط واحدهای صنفی فیزیکی، تخفیف‌های ویژه، جوایز ارزنده نقدی و غیرنقدی و رویکردی تحول‌گرایانه در خرید و فروش اینترنتی از مشخصه‌های اصلی جشنواره مذکور است. 

با عنایت به ضرورت جلب مشارکت تمامی ذینفعان و نهادهای تأثیرگذار، تلاش شده تا در اجرای این جشنواره، از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آنان استفاده بهینه به عمل آید که از جمله می‌توان به وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بسیج اصناف و دانشجویی کشور، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و اتاق اصناف ایران اشاره نمود.

لذا از اقشار مختلف جامعه دعوت بعمل می‌آید تا با مراجعه به وب‌سایت جشنواره بهاره مجازی به آدرس: Bahar99.ir علاوه بر آشنایی هر چه بیشتر با نحوه فعالیت و مشارکت در جشنواره، در این رویداد ملی شرکت کرده و از منافع آن بهره‌مند شوند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول