اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ممنوعیت برگزاری جام نوروزی در نهاوند

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: برگزاری جام نوروزی فوتسال که همه ساله در تعطیلات نوروزی در سطح روستاها برگزار می‌شد امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا لغو شد.

ممنوعیت برگزاری جام نوروزی در نهاوند

مهرداد سعدی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: با توجه به اینکه مسئولیت برگزاری بازی‌های جام نوروزی روستایی بر عهده هیات ورزش‌های روستایی و عشایری است به آنها اعلام شده که امسال هیچ مجوزی برای انجام بازی‌ها صادر نشود.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی اولویت اصلی کشور مبارزه با شیوع این ویروس و حفظ سلامتی مردم است بنابراین برگزاری هر گونه مسابقه در سطح روستاها بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت تخلف بوده و متخلفان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند از تعطیلی تمام اماکن ورزشی خبر داد و گفت: با توجه به دستورالعمل ستاد استانی مقابله با کرونا در حال حاضر تمام مراکز ورزشی اعم از دولتی و خصوصی تعطیل هستند.

وی افزود: این اماکن به صورت محسوس و نا محسوس زیر نظر پلیس اماکن و گشت نظارتی قرار دارند که در صورت بروز تخلف پلمب خواهند شد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول