اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بازار بناب تعطیل می‌شود

فرماندار شهرستان بناب از تعطیلی بازار شهر بناب خبر داد.

بازار بناب تعطیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، امین رفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت مقابله با این بیماری مسری و خطرناک، بازار بناب فردا جمعه 23 اسفندماه جاری به‌طور کامل تعطیل و عملیات گندزدایی و ضدعفونی در آن انجام خواهد شد.

وی افزود: با همکاری مجمع امور صنفی و معتمدین بازار، اصناف و کسبه شهرستان کلیه بازار و اصناف شهر بناب (به استثنای قصابان، نانوایان و سوپر مارکت‌ها) به‌علت انجام عملیات ضدعفونی در دو نوبت صبح و عصر طی روز جمعه 23 اسفندماه تعطیل است.

رفیعی افزود: عملیات سمپاشی و ضدعفونی بازار بناب جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با همکاری بسیجیان سپاه ناحیه بناب، شهرداری، اداره صنعت، معدن و تجارت و با نظارت مستقیم کارشناسان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان انجام خواهد شد.

وی، ضمن درخواست از مردم و تمام بازاریان برای همکاری‌های لازم اذعان کرد: جامعه ما مانند یک خانواده است و وقتی یک مشکل و بیماری در آن پیش‌ می‌آید، به همکاری همه اعضای خانواده نیاز است. به همین خاطر از همه مردم خواستاریم که به دستورات بهداشتی اهمیت داده و رعایت کنند و دیگران را نیز به رعایت آن دعوت کنند.

رئیس شورای تأمین شهرستان بناب تأکید کرد: شهروندان با ماندن در خانه پزشکان، پرستاران و همه مدافعان سلامت را یاری کنند.

رفیعی یادآور شد: همه می‌دانیم که بهترین راه غلبه بر این بیماری قطع چرخه انتقال ویروس کروناست و باید حساسیت‌ها و خطرات را کاملا درک کنیم تا با همکاری و همدلی عمومی قبل از بزرگ شدن مشکلات آنها را حل کنیم.

وی تصریح کرد: اگر خدای ‌ناکرده مردم و بازاریان محترم همکاری نکنند، آثار و تبعات آن برای عموم است و همه درگیر می‌شویم و در آینده ممکن است که مشکلات سختی داشته باشیم و وضعیت قرمز یا سخت‌تری اعلام شود و کار‌هایی که امروز می‌توانیم با اختیار ترک کنیم و بسیار تأثیرگذار است در آن زمان باید با اجبار این کار‌ها را انجام دهیم که متاسفانه تأثیر آن نیز قطعاً از اقدامات امروز کمتر خواهد بود.

انتهای پیام/ 60004/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول