اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تولید روزانه 8 هزار ماسک در چهارمحال و بختیاری/ ماسک‌ها با پرتو گاما استریل می‎شوند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با کمک واحدهای زیرمجموعه فنی و حرفه‌ای، روزانه ۸ هزار ماسک در استان تولید و در اختیار مردم گذاشته می‎شود.

تولید روزانه 8 هزار ماسک در چهارمحال و بختیاری/ ماسک‌ها با پرتو گاما استریل می‎شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، الله‌کرم نصیری در دیدار از واحدهای تهیه ماسک و محلول‌های ضدعفونی در استان گفت: با توجه به کمبود شدید ماسک، تهیه ماسک در استان اقدام ارزشمندی است که تلاش می‎شود با حمایت از این واحدها، بتوان نیاز استان را در این خصوص تامین کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با کمک واحدهای زیرمجموعه فنی و حرفه‌ای، روزانه ۸ هزار ماسک در استان تولید و در اختیار مردم گذاشته می‎شود.

وی ادامه داد: با استفاده از پرتودهی گاما ماسک‌های تولیدی در استان استریل می‎شود تا از این طریق سلامت مردم حفظ شود.

نصیری با اشاره به وجود برخی مشکلات و نیازمندی‌های استان در خصوص تولید ماسک، عنوان کرد: از طریق دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و معاونت اقتصادی استانداری، در راستای کمک به رفع این مشکلات هماهنگی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این استان ۱۳۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده نیز تولید شده است.

انتهای پیام/68023/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول