اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

انتقاد عضو پارلمان عراق از محکومیت حمله ساختگی به پایگاه آمریکا در التاجی

عضو پارلمان عراق برخی سیاسیون عراق را که حملات صحنه سازی شده به پایگاه‌های نظامیان اشغالگر آمریکایی در این کشور را محکوم اما حملات آمریکا به الحشد الشعبی را نادیده می‌گیرند به باد انتقاد گرفت.

انتقاد عضو پارلمان عراق از محکومیت حمله ساختگی به پایگاه  آمریکا در  التاجی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «حسن سالم» عضو فراکسیون پارلمانی صادقون که بخشی از ائلاف الفتح به رهبری هادی العامری است،  برخی سیاسیون عراق را که حمله به پایگاه آمریکایی التاجی را محکوم کردند به باد انتقاد گرفت.

سالم در بیانیه‌ای گفت: «وقتی مقرهای ما بمباران می‌شود و فرزندان الحشد الشعبی در القائم  به دست نیروهای شرور آمریکایی به شهادت می‌رسند، سیاستمداران عراق سرهایشان را پایین می‌گیرند و هیچ صدایی را نمی‌شنوند».

به گزارش پایگاه خبری موازین نیوز، نماینده عراقی افزود: «وقتی آمریکا با حیله‌گری به مزدورانش دستور می‌دهد پایگاه‌هایش را مورد حمله قرار دهند صدای سیاستمداران ما در محکومیت آزردگی خاطر اربابانشان بلند می‌شود. واقعا شما را چگونه داوری می‌کنند؟».

رسانه‌های عراقی شب گذشته از شلیک بیش از ده فروند راکت کاتیوشا به پایگاه نظامیان آمریکا در التاجی (شمال بغداد) خبر دادند. آمریکا با طرح این ادعا که این حمله کار حزب‌الله عراق بوده، از کشته شدن سه نظامی و زخمی شدن ۱۲ نفر خبر داد.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول