اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دوزندگان استان سمنان برای تولید ماسک اعلام آمادگی کردند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: دوزندگان و کارگاه‌های تولیدی استان سمنان برای تولید ماسک و دیگر اقلام بهداشتی اعلام آمادگی کردند.

دوزندگان استان سمنان برای تولید ماسک اعلام آمادگی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حشمت‌الله عسگری عصر امروز در دیدار با جمعی از دوزندگان استان سمنان در سالن یادگار امام استانداری سمنان اظهار کرد: تأمین مواد اولیه برای تولید ماسک در دستور کار است و دوزندگان استان با تمام توان برای افزایش تولید اقلام بهداشتی پای کار بیایند.

وی خاطرنشان کرد: همدلی کارگاه‌های تولیدی استان با مسؤولان برای تولید اقلام بهداشتی قابل توجه و مطلوب است و این روند مثبت با افزایش هماهنگی ادامه یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تصریح کرد: تأمین ماسک و دیگر اقلام بهداشتی از دغدغه‌های به‌حق اقشار مردم بوده و کمیته پشتیبانی و تدارکات با تمام توان برای افزایش تولید و توزیع هدفمند اقلام بهداشتی در تلاش است.

عسگری تصریح کرد: از قبل چند واحد صنعتی و تولیدی برای تولید ماسک در استان سمنان وجود داشت که با افزایش تقاضا، تعداد این واحدهای تولیدی افزایش یافت.

به گزارش فارس؛ این سخنان در حالی مطرح می‌شود که مردم همچنان از نبود ماسک و اقلام بهداشتی در شهرهای مختلف استان سمنان گلایه دارند.

انتهای پیام/74002/م/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول