اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

همت بلند آتش‌نشانان گرگانی برای ضدعفونی و مبارزه با «کووید19»

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرستان گرگان گفت: نیروی خدوم آتش‌نشانی شهرستان گرگان به صورت روزانه عملیات ضدعفونی را در معابر پرتردد و خیابان‌های شهرستان گرگان انجام می‌دهد.

همت بلند آتش‌نشانان گرگانی برای ضدعفونی و مبارزه با «کووید19»

مهدی قره‌قاش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: عملیات ضدعفونی و گندزدایی خیابان‌ها و معابر شهرستان گرگان به صورت روزانه و یا یک‌روز درمیان توسط نیروهای آتش‌نشانی شهرستان گرگان انجام می‌شود.

* مردم کمپین در خانه بمانیم را جدی بگیرند
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ستاد مبارزه با ویروس کرونا در گلستان تشکیل شده است مردم لطفا کمپین در خانه بمانیم را جدی بگیرند و به آن عمل کنند تردد در خیابان‌ها را کاهش دهند تا این ویروس منحوس از استان و کشور ریشه‌کن شود.
رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرستان گرگان ابراز کرد: نیروهای آتش‌نشانی در مراحل اولیه به صورت انفرادی و با کوله‌پشتی اقدام به ضدعفونی کردن معابر پرتردد شهرستان گرگان می‌کردند.
قره‌قاش خاطرنشان کرد: خوشبختانه در چند شب اخیر به صورت متوالی اداره آتش‌نشانی شهرستان گرگان با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی اعم از شهرداری، سپاه نینوا، ارتش و یگان ویژه اقدام به ضدعفونی کردن معابر و مکان‌های پرتردد این شهرستان کردند.
انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول