اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

کمک چین به آمریکا برای درمان کرونا

آمریکا به منظور یافتن روش های درمانی مناسب افرادی که در این کشور به شدت به ویروس کرونا مبتلا شده اند، از چین کمک گرفته است.

کمک چین به آمریکا برای درمان کرونا

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از سی جی تی ان، گروهی از متخصصان چینی به رهبری ژانگ نانشان با برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس با متخصصان پزشکی دانشگاه هاروارد که بر روی درمان بیماران بدحال مبتلا به کرونا کار می کنند، تلاش کردند تا دانش خود در این زمینه را به طرف آمریکایی منتقل کنند.

از جمله پزشکان و متخصصان آمریکایی حاضر در این جلسه ویدئو کنفرانس می توان به جرج دیلی رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه هاروارد اشاره کرد.

 

متخصصان چینی دانش و تجربه خود در زمینه آزمایش سریع شناسایی ویروس کرونا را هم در اختیار آمریکایی ها گذاشتند و در زمینه همکاری های بالینی مشترک تبادل نظر کردند. دو طرف از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون دو جلسه دیگر ویدئو کنفرانس هم برگزار کرده بودند که اولین آن در تاریخ 4 فوریه انجام شد.

همزمان با شیوع ویروس مهلک کرونا در نقاط مختلف جهان، متخصصان چینی جلسات تخصصی ویدئو کنفرانس را برای انتقال تجارب و دانش خود با کشورهایی همچون ایران و ایتالیا نیز برگزار کرده اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول