اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

متخصص چینی: مادران کرونایی با شیشه به نوزادان شیر بدهند

یک متخصص چینی می گوید اگر مادر یک نوزاد به کرونا مبتلا شود، باید برای شیردادن به فرزندنش از شیشه شیر استفاده کند و نوزاد نباید به طور مستقیم شیر را از مادر دریافت کند.

متخصص چینی: مادران کرونایی با شیشه به نوزادان شیر بدهند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از سی جی تی ان، ژائو یانگیو استاد دانشگاه پکینگ چین بر این باور است که داده های موجود نشان می دهند ویروس کرونا حتی در صورت ابتلای مادر به نوزادی که وی به آن شیر می دهد، منتقل نمی شود. اما هنوز در این مورد قطعیتی وجود ندارد و ممکن است در آینده مواردی از این دست مشاهده شود. لذا نوزادانی که از شیر مادر تغذیه می کنند، بهتر است این شیر را از طریق شیشه شیر و به طور غیرمستقیم دریافت کنند.

 

وی می افزاید: همچنین باید توجه داشت که خطر ابتلای نوزاد به کرونا در صورت لمس پوست بدن مادر وجود دارد و از همین رو شیردادن از طریق شیشه شیر به طور جدی توصیه می شود.

پیش از این محققان دانشگاه گوانگجو به مادران شیرده توصیه کرده بودند با توجه به دوران طولانی مخفی ماندن ویروس کرونا، شیر خود را قبل از تغذیه نوزادان بجوشانند و سپس آن را در بطری ریخته و به نوزادان خود بدهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول