اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

واحدهای تأمین کننده نیاز اصلی مردم تعطیل نیست

رئیس اتاق اصناف استان زنجان گفت: با توجه به روند افزایشی شیوع کرونا با هدف صیانت از سلامت مردم، اصناف، ‌بازاریان و کسبه، همه صنوف به استثنای واحدهای تامین‌کننده نیازهای اصلی شهروندان تعطیل است.

واحدهای تأمین کننده نیاز اصلی مردم تعطیل نیست

سید محمود موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در پی نامه فرماندار زنجان مبنی بر رعایت نکات بهداشتی از سوی اصناف به منظور پیشگیری از شیوع کرونا به اصناف ابلاغ شده است که نسبت به تعطیلی واحدهای خود اقدام کنند.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با بیان اینکه در پی نامه فرماندار، رونوشت آن به اتحادیه‌ها برای اجرا اقدام شده است، اضافه کرد: این نامه شامل اصنافی است که غیرضروری هستند و دلیلی بر فعالیت آنهاد در این شرایط نیست.

وی با اشاره به اینکه اصنافی که غیرضروری هستند، اقدام به تعطیلی خواهند کرد، گفت: با توجه به اینکه ازدحام جمعیت موجب انتقال ویروس می‌شود از همین رو این اصناف تعطیل می‌شود.

موسوی با بیان اینکه صنوف مرتبط با کالاهای اساسی به منظور تامین مایحتاج مردم همچون روال قبل به فعالیت خود ادامه خواهند داد، تصریح کرد: این بخشنامه شامل صنوف غیرضروری است.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان همچنین در ارتباط با «پویش هوای هم را داشته باشیم» نیز گفت: با حاکم شدن این شرایط صنوف نیز بیشتر هوای همدیگر را دارند و در وصول چک و یا اجاره بها مراعات شرایط را می‌کنند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول