اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

امشب؛ آخرین مهلت ثبت نام مسکن ملی در بوشهر/ نام‌نویسی با موبایل

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: در مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی در شهرهای استان متقاضیان واجد شرایط با داشتن پنج شرط لازم قیدشده در سامانه می‌توانند اقدام به ثبت نام کنند.

امشب؛ آخرین مهلت ثبت نام مسکن ملی در بوشهر/ نام‌نویسی با موبایل

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فرزاد رستمی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی در شهرهای استان متقاضیان واجد شرایط با داشتن پنج شرط لازم قیدشده در سامانه می‌توانند اقدام به ثبت نام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر ابراز کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در ادارات و کافی نت‌ها، در این مرحله مکانیزم ثبت نام تغییر یافته است.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند از طریق رایانه شخصی و حتی با استفاده از تلفن همراه خود و با ارسال پیام کوتاه اقدام به ثبت نام و از مراجعه به ادارات و کافی‌نت‌ها خودداری کنند.

رستمی افزود: حق هیچکس در این طرح ضایع نخواهد شد و متقاضیان می‌توانند از طریق سایت و یا سیستم پیامکی و با ارسال کد ملی سرپرست خانوار اقدام به ثبت نام اولیه کرده و پس از ریشه کن شدن بیماری کرونا و با اطلاع رسانی قبلی اقدام به ثبت نام نهایی کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر ادامه داد: مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی در ۱۳ شهر استان از ساعت ۱۰ صبح پنجشنبه ۲۲ اسفند ماه شروع و تا پایان ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۳ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: مردم شهرهای برازجان، کنگان، چغادک، اهرم، آبپخش، کاکی، آبدان، بنک، خورموج، بندرریگ، دیلم، شهر جدید عالیشهر و شهر جدید سیراف می‌توانند در مرحله دوم طرح اقدام ملی ساخت مسکن ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول